ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ

Γράφει ο "Καρδιτσιώτης των Αθηνών
Αυτά που ήξεραν κάποιοι να τα ξεχάσουν. Υπηρέτες πολιτικούς και συναλλασόμενους ας ψάξουν στα αρχεία τους να βρούν. Σε οτι με αφορά οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να μείνω σιωπηλός παρατηρητής μιας...
άρρωστης κατάστασης μιας πολιτικής διαπλοκής που επι χρόνια κυριαρχούσε στο Νομό. Αυτοί που βολεύονταν με τέτοια αλισβερίσια καλά θα κάνουν να συμβιβαστούν με την ιδέα οτι οι καιροί άλλαξαν. Αυτό το τοπικό κατεστημένο της Καρδίτσας που κουβαλάει το φθαρμένο, το χθεσινό, το παλαιοκομματικό, την νοοτροπία του δούναι και λαβείν... θα με βρίσκει συνεχώς απέναντί του. Στην πολιτική δεν μπήκα για να ζήσω απο την πολιτική. Μπήκα για να προσφέρω. Το δικό μου αξίωμα αυτό και μόνον αυτό είναι" Τα παραπάνω είναι λόγια του βουλευτή Καρδίτσας κ. Παύλου Σιούφα. Τα είπε χθές το βράδυ σε συνάντηση που είχε στην Αθήνα με στενούς φίλους του Καρδιτσιώτες. Αφορμή για να φτάσει εκεί η κουβέντα ήταν η αντίδραση του κατεστημένου σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Τους ξεμπρόστιασε και δεν τους άρεσε... Δεν πειράζει. Ξυδάκι! ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Για να μην γίνει οποιαδήποτε σπέκουλα οφείλω να συστηθώ. Είμαι Καρδιτσιώτης που διαμένω στην Αθήνα. Θύμα κι εγώ της κρίσης. Δουλεύω ως ιδιωτικός υπάλληλος για να ζήσω την οικογενεια μου στην Καρδίτσα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του