''ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ''...




Στη Βουλή θα ανοίξει τα χαρτιά του ο ανεξάρτητος βουλευτής Νικήτας Κακλαμάνης, σχετικά με τη στάση που...
θα τηρήσει κατά την ψηφοφορία για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.
«Εκεί θα καθορίσω και θα ακούσετε και τη στάση μου», είπε ο κ. Κακλαμάνης στον ΑΝΤ1, εξηγώντας πως δεν έχει πάρει ακόμη την τελική του απόφαση, καθώς περιμένει πρώτα να δει το προσχέδιο του προϋπολογισμού.

Αναφερόμενος στην εκλογολογία και στη Ν.Δ. ο ανεξάρτητος βουλευτής σημείωσε: «Δεν έχω συμβιβαστεί ότι η παράταξή μου έχει χάσει τις επόμενες εκλογές».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του