ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΒΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ...

Διαγραφεται ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Κώστας Δαμοβολίτης επειδή είπε ότι θα ψηφίσει ναι...
στο δημοψήφισμα.
Όπως είπε ο βουλευτής στο Ράδιο 9,84, «η επιλογή είναι μεταξύ μιας συμφωνίας με μέτρα επώδυνα ή με ρήξη», επισημαίνοντας ότι ο κόσμος, αντιλαμβανόμενος την κρισιμότητα της κατάστασης, δείχνει να είναι υπέρ της συμφωνίας.
«Το διά ταύτα, έτσι όπωςαποτυπώνεται, κατά την προσωπική μου εκτίμηση, είναι ότι το δημοψήφισμα τελικά είναι ευρώ εναντίον δραχμής», επισήμανε, λέγοντας ότι αν τη Δευτέρα το πρωί πάρουμε«αυτό το περήφανο "όχι" και πάμε να διαπραγματευτούμε στην Ευρώπη και μάλιστα με τις αγορές να μην έχουν πάθει ζημιά... αν λοιπόν πάμε και μας ξαναπούνε "όχι", τι ακριβώς θα κάνουμε;», είπε ο κ. Δαμαβολίτης, εκφράζοντας την ανησυχία του για το μέλλον.

«Είμαι υπέρ του "ναι"», ξεκαθάρισε, επισημαίνοντας ότι «την Κυριακή καλώ τον κόσμο να ψηφίσει "ναι"».

Οι διαφωνίες μου είναι γνωστές στον πρόεδρο εδώ και ένα μήνα, αλλά τις βάζαμε στην άκρη για να πετύχει η κυβέρνηση στην διαπραγματευτική της προσπάθεια, δήλωσε λίγο αργότερα μιλώντας στο Mega ο κύριος Δαμαβολίτης. Ήλπιζα με το να χρησιμοποιήσουμε το δημοψήφισμα θα μπορούσαμε να αλλάξουμε τη ροή των πραγμάτων και να πετύχουμε μια καλύτερη συμφωνία, συμπλήρωσε.

«Εκτιμώ τον πρόεδρο, αλλά σε αυτή την κρίσιμη στιγμή, όφειλα να εκφράσω τη διαφωνία μου. Δεν μου επιτρέπεται να καλέσω τον πρόεδρο του κόμματος να κάνει κάτι δημοσίως, αλλά του έχω εκφράσει κατ' ιδίαν τη διαφωνία μου και αν ο πρόεδρος ζητήσει την έδρα μου και την παραίτησή μου, θα την έχει» διευκρίνισε.

«Θα ψηφίσω «ναι» γιατί το «όχι» οδηγεί στη δραχμή και δεν μπορώ να συναινέσω σε αυτό. Θεωρώ πως κάθε βουλευτής πρέπει να ψηφίσει με βάση τη συνείδησή του και όχι την κομματική γραμμή. Ακόμα και Ευρωπαίοι ηγέτες που είναι φίλοι της Ελλάδας, όπως ο Ολάντ, ο Ρέντσι, δηλώνουν ότι ένα "όχι" στο δημοψήφισμα σημαίνει "όχι" στην Ευρώπη», δήλωσε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του