ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ : Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ''ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΜΕ''...

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;
Συνέντευξη στο γαλλικό περιοδικό L’ Obs έδωσε οΓιάνης Βαρουφάκης και μεταξύ άλλων αναφέρεται και στην βραδιά του δημοψηφίσματος...
«Θα ήθελα πραγματικά να κερδίσει το δημοψήφισμα. Τη νύχτα του δημοψηφίσματος, όταν ήρθε το μεγαλοπρεπές 62% για το «όχι», ήμουν στον ουρανό. Αλλά δεν ήταν το αποτέλεσμα που ήθελε ο Τσίπρας. Ήταν καθαρά γραμμένο στο πρόσωπό του. Μου είπε: "Είναι ώρα να παραδοθούμε". Του απάντησα: "Όχι εγώ". Μιλήσαμε φιλικά, γεμάτοι θλίψη, αλλά με πολλή αγάπη. Πίστευε ότι η Ελλάδα θα καταστρεφόταν αν συνεχίζαμε. Δεν συμφώνησα μαζί του και έφυγα», λέει χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός Οικονομικών.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο enikonomia.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του