ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ: ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ, ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ Η ΣΥΖΥΓΟΣ...


«Δεν σκότωσα εγώ τον άνδρα μου». Με αυτά τα λόγια δίνει τη δική της απάντηση η σύζυγος του 44χρονου συνόδου ...
ασφαλείας, ο οποίος δολοφονήθηκε τα ξημερώματα της 21ης Ιουνίου του 2012 στο κρεβάτι του σπιτιού του στο Αιγάλεω.

Οι αστυνομικές αρχές εξέδωσαν σήμερα δελτίο τύπου, στο οποίο κάνουν λόγω για εξιχνίαση της συγκεκριμένης υπόθεσης, αναφέροντας ταυτόχρονα ότι η σύζυγος του αδικοχαμένου άνδρα ομολόγησε ότι το όπλο εκπυρσοκρότησε ενώ το κρατούσε στα χέρια. Μάλιστα απέδωσε το γεγονός σε ατύχημα.

Η 48χρονη γυναίκα μιλώντας για πρώτη φορά στο protothema.gr μετά από 3,5 χρόνια σιωπής δηλώνει ότι είναι αθώα και δίνει τις δικές της απαντήσεις στην υπόθεση θρίλερ.«Από την ημέρα που δολοφόνησαν το σύζυγο μου μεχρι και σήμερα δηλώνω ότι είμαι αθώα. Στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου μας κάλεσε πάλι ο ανακριτής προκειμένου να δώσουμε συμπληρωματική κατάθεση. Με την προοπτική να μας φοβίσει προκειμένου να του πούμε πράγματα που του έχουμε κρύψει, υπέδειξε ως έναν από τους γιους μου ως το δολοφόνο του πατέρα του. Εγώ τότε φοβήθηκα και για να προστατέψω το παιδί μου είπα ότι εγώ είχα πυροβολήσει τον άνδρα μου. Ο ανακριτής όμως δεν με πίστεψε αλλά με άφησε ελεύθερη όπως και το γιο μου», λέει στο protothema.gr η 48χρονη γυναίκα».

Συνεχίζοντας, μας μιλάει για τα ξημερώματα της 21ης Ιουνίου και μας δίνει τη δική της εκδοχή για το έγκλημα. «Τον άνδρα μου τον σκότωσε κάποιος που μπήκε μέσα στο σπίτι. Τρεις μήνες πριν τη δολοφονία, κάποιοι είχαν μπει στο σπιτι μας και μας είχαν κλέψει. Μετά τη διάρρηξη εγώ τα βραδιά κοιμόμουν μαζί με τον μικρο μου γιατί φοβόταν. Δεν έχει διαταχθεί προφυλάκιση μου κι ούτε γνωρίζω αν έχει σχηματιστεί δικογραφία εναντίον μου».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του