ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ (εκ των υστέρων) η Ξουλίδου για τον Καμμένο...

Σε συνέντευξη της η πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου μίλησε για το πόσο πίστευε στον Πάνο Καμμένο, αλλά και για την απογοήτευση της στην συνέχεια, ενώ (εκ των υστέρων) έκανε αποκαλύψεις για τον "πολύ πολύ άτιμο και ψυχρό εκβιασμό" που δέχτηκε να ψηφίσει υπέρ του μνημονίου...


Ο βουλευτικός μισθός
«Ο βουλευτικός μισθός είναι γύρω στις 5.800 καθαρά. Και 1000 ευρώ περίπου είναι το επίδομα που δίνουν για τους βουλευτές τις περιφέρειας. Δεν είναι πολλά και θα σας το εξηγήσω. Ένας βουλευτής επαρχίας, περιφέρειας όπως ήμουν εγώ, θέλει ένα γραφείο στην περιφέρεια του, το άλλο το γραφείο σου το δίνουν κάτω στην Αθήνα. Στο γραφείο εκείνο θέλεις κάποιους ανθρώπους να το κρατάνε, κάποιον εξοπλισμό και κάποιον νομικό να σε κατευθύνει τι πρέπει να κάνεις και πως να κινηθείς. Δεν είμαστε όλοι δικηγόροι. Θέλεις να βλέπεις τα χωριά της περιφέρειας σου. Για να τα γυρίσεις όλα από μία φορά το χρόνο, μόνο τις βενζίνες που θέλεις, καταλαβαίνεις.»

«Έχω μετανιώσει που πίστεψα τον Καμμένο»
«Έχω μετανιώσει που πίστεψα τόσο πολύ τον Πάνο Καμμένο. Τον πίστευα τόσο πολύ που έλεγα: οι γονείς μου, οι οικογένεια μου και ο Καμμένος. Σε τέτοια ιεραρχία τον είχα. Όταν τον Γενάρη του ’15 έγιναν συγκυβερνήτες Τσίπρας και Καμμένος, είδα έναν άλλο Καμμένο. Δεν μπορούσαμε να του μιλήσουμε. Γιατί είχε «οχυρωθεί» στην καρέκλα του. Ήταν η σιγουριά της καρέκλας του υπουργείου, άρχισε να απαξιώνει τους βουλευτές του, ωρυόταν και μας έλεγε ότι «ούτε εγώ θέλω να ψηφίσω μνημόνιο». Εγώ ήμουν κάθετα στο όχι. Κι όταν με πολύ πολύ άτιμο και ψυχρό εκβιασμό με ανάγκασε να ψηφίσω την τελευταία στιγμή, γιατί έπεφτε η κυβέρνηση από την ψήφο μου. Είχε φτάσει σε σημείο να μου λέει τέτοια πράγματα, που όταν τα ακούς και από έναν υπουργό άμυνας λες «είναι δυνατόν;». Μου έλεγε ότι θα πάμε σε Εμφύλιο πόλεμο, ότι άμα βγούμε από την Ευρώπη θα βγουν τα καλάσνικωφ, θα ορμάνε στα σούπερ μαρκετ, θα μας κρεμάσουν στο Σύνταγμα. Τέτοιες ορολογίες χρησιμοποιούσε. Και φοβισμένη αν θέλετε, και μια γυναίκα μόνη κάτω στην Αθήνα, υπέκυψα και είπα «ναι» την τελευταία στιγμή.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του