Νέα «καρφιά» σε Καμμένο από την Χρυσοβελώνη


Σχετική εικόνα
Οχι ένα αλλά πολλά «καρφιά» για τον Πάνο Καμμένο και τη στάση που κρατά σχετικά με την συμφωνία των Πρεσπών εξαπέλυσε η Μαρίνα Χρυσοβελώνη που είναι φανερό πλέον ότι απέχει μίλια μακριά από την γραμμή ΑΝΕΛ.

Αναφερόμενη στα περί προδοτών και αποστασίας του Καμμένου η κυρία Χρυσοβελώνη μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 τόνισε:

«Να μην φέρουμε στη χώρα τον εθνικό διχασμό. Ακούγονται κουβέντες περί αποστατών και προδοτών που εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνη. Στην παρούσα φάση η λήψη οποιασδήποτε απόφασης είναι παρακινδυνευμένη αφού δεν έχουμε όλα τα δεδομένα για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο από τη στιγμή που δεν έχουν έρθει τα τελικά κείμενα εδώ, για ποιο λόγο να σηκωθεί αυτό το τσουνάμι, δεν έχω καμία απολύτως εξήγηση εκεί εστιάζεται και η αντίρρησή μου».

Αναφερόμενη στις χθεσινές της δηλώσεις που είχαν άρωμα «ανταρσίας» η υφυπουργός Εσωτερικών είπε ότι «αυτό που είπα εγώ ήταν ότι καταρχήν αυτή η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει το έργο της και αυτό πρέπει να γίνει γιατί είμαστε στο πιο εποικοδομητικό κομμάτι του έργου της κυβέρνησης. Αυτή την στιγμή υπάρχει ένας περιττός θόρυβο που διαταράσσει τις ομαλότητες στην κοινωνία. Θα πρέπει να αφήσουμε να εξελιχθούν οι κρίσιμες διαδικασίες στη γείτονα και εφόσον το κείμενο έρθει στην Ελλάδα να μελετήσουμε προσεκτικά τα κείμενα και ο καθένας με ψυχραιμία να λάβει τις αποφάσεις του με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών. Εγώ αυτό θα πράξω».

Τόνισε ότι αν και προσπάθησε να μιλήσει με τον Πάνο Καμμένο για ευχές την περίοδο των Χριστουγέννων «αυτό δεν στάθηκε εφικτό και για την απουσία της από την αυριανή συνεδρίαση της ΚΟ των ΑΝΕΛ δήλωσε: «Ενημερώθηκα αρκετά καθυστερημένα και εγώ είχα ήδη πριν τις γιορτές ανειλημμένο πρόγραμμα επισκέψεων και θα είμαι στην Πάτρα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του