ΜΕΤΑ ΤΗΝ VW ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ "ΧΤΥΠΗΜΑ" ΚΑΙ ΣΤΗΝ DEUTSCHE BANK - ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ "ΓΩΝΙΑ" Οι Γερμανοί ψήφισαν νόμο που εμποδίζει τον έλεγχο των τραπεζών τους από την ΕΚΤ! - Τι προσπαθούν να κρύψουν;
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Σε άλλη μια κίνηση "διπροσωπίας και υποκρισίας" προχώρησε η Γερμανία καθώς το γερμανικό κοινοβούλιο υπερψηφίζει σχέδιο νόμου που επιτρέπει στο γερμανικό υπουργείο Οικονομικών να καθορίζει αυτό τα σχέδια αναδιάρθρωσης τραπεζών, τη διαχείριση επιχειρηματικού ρίσκου και τη λήψη εσωτερικών αποφάσεων. μη επιτρέποντας έτσι (σε αντίθεση με την Ελλάδα και τα υπόλοιπα μέλη της ευρωζώνης) στην ΕΚΤ να ελέγχει το γερμανικό τραπεζικό σύστημα.
Εκφράζοντας την γνωστή "φιλοτομαριστική" τακτική "άλλο εγώ, άλλο εσείς" και "εμείς είμαστε πιο ίσοι από εσάς" το Βερολίνο εμποδίζει την ΕΚΤ από το να ελέγχει προληπτικά τράπεζες και να ζητεί την λήψη μέτρων όπως την ανακεφαλαιοποίησή τους όταν κρίνει ότι έχουν πρόβλημαφερεγγυότητας.
Μέσα στις τράπεζες αυτές σημειώνεται ότι βρίσκεται η ίδια η Deutsche Bank, η οποία σύμφωνα με το globalresearch.ca είναι εκτεθιμένη σε περίπου 54 τρισεκ. δολάρια παραγώγων FWMD με αποτέλεσμα να κινδυνεύει με κατάρρευση.
Δεν υπάρχει κυβέρνηση ή οργανισμός στη γη που θα μπορούσε να την διασώσει και θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλυσιδωτές επιπτώσεις στο γερμανικό χρηματοπιστωτικό σύστημα και φυσικά στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Η Deutsche Bank,είναι η μεγαλύτερη τράπεζα της Γερμανίας,και έχει στόχο να περικόψει γύρω στις 23.000 θέσεις εργασίας, ή περίπου το ένα τέταρτο του συνολικού προσωπικού της, μέσω απολύσεων κυρίως στις τεχνολογικές δραστηριότητές της και απόσπασης εργασιών από την PostBank που της ανήκει. Συνήθως αυτές είναι κινήσεις τραπεζών που ανησυχούν ότι τα περιουσιακά τους στοιχεία ΔΕΝ επαρκούν.
Η μετάδοση των επιπτώσεων από ένα τέτοιο επεισόδιο θα είναι καταστροφικές. Είναι για αυτό το λόγο που ο Warren Buffet περιγράφει τα παράγωγα FWMD ή αλλιώς «οικονομικά όπλα μαζικής καταστροφής».
Το μόνο που χρειαζόταν για να "σκασει" μια τέτοια τράπεζα ήταν ένας "πυροκροτητής" σαν την Ελλάδα εάν έβγαινε από την ευρωζώνη.
Το ΑΕΠ των 2,7 τρισ. της Γερμανίας σε σχέση με τις υποχρεώσεις σε παράγωγα (μόνο) της Deutsche Bank που θα μπορούσαν να φτάσουν τα 54 τρισ. ευρώ φαντάζει απλώς "χαρτζιλίκι".
Οπότε η Γερμανία έχει κάθε λόγο να μην ανακατευθεί ποτέ κανείς εκτός της χώρας στα "εσωτερικά θέματα" των τραπεζών της.
Ειδικά τώρα που οι ΗΠΑ παραμονεύουν και έχουν βαλθεί να γκρεμίσουν μια-μια όλες τις γερμανικές οικονομικές "ναυαρχίδες".
Είναι τυχαίο ότι τα σκάνδαλα της VW τώρα και της Siemens πιο πριν αποκαλυφτήκαν από τις ΗΠΑ; Κάθε άλλο. Πρόκειται για έναν οικονομικό «πόλεμο»
Τι πραγματικά συμβαίνει; Η Γερμανία έχει επιλέξει μία πολιτική μέσω της οποία επιβάλει τη λιτότητα στις χώρες της Ευρώπης για να κερδίζει αυτή και ταυτόχρονα χρησιμοποιεί το ευρώ για να ενδυναμώσει οικονομικά τη θέση της παγκοσμίως. Βάσει στοιχείων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από την ελληνική κρίση και μόνο η Γερμανία έχει κερδίσει 100 δισ. ευρώ. Μήπως γι’ αυτό την προκάλεσε κι’ όλας;
Η δε οικονομική κρίση στην Ευρώπη έχει ρίξει την ισοτιμία ευρώ δολαρίου με αποτέλεσμα να ευνοούνται οι εξαγωγές της Γερμανίας. Αυτό δεν συμφέρει καθ’ όλου τις ΗΠΑ που βλέπουν τις δικές του εξαγωγές να περιορίζονται και να μην μπορούν να βάλουν την οικονομία τους σε τροχιά ανάκαμψης.
Οι χώρες της Ευρώπης με τη λιτότητα που επιβάλει το Βερολίνο δεν μπορούν να καταναλώσουν τα αμερικανικά προϊόντα, ενώ η ισοτιμία που είχε φτάσε στο 1 προς 1,13 έπληξε ιδιαίτερα τις εξαγωγές της ΗΠΑ και συνεχίζει. Αυτός ήταν και ο λόγος των παρεμβάσεων από την Ουάσιγκτον υπέρ της Ελλάδας, πέραν βέβαια και των γεωπολιτικών προεκτάσεων, για το θέμα του χρέους.
Η VW Group με τα περίπου 200 δισ. ευρώ τζίρο, αντιπροσωπεύει το 3% του γερμανικού ΑΕΠ. Ποσοστό τεράστιο για μία μόνο βιομηχανία. Πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς πως η γερμανική οικονομία εξαρτάται κυρίως από τις εξαγωγές της, οι οποίες είναι ίσον με το 45% του ΑΕΠ της.
Ο τομέας δε του αυτοκινήτου αποτελεί το 17% των εξαγωγών της Γερμανίας, το υψηλότερο ποσοστό από οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία, κάτι που σημαίνει ότι το Βερολίνο θα επιβλέψει τις εξελίξεις πολύ προσεκτικά. Κι αυτό γιατί θεωρείται σχεδόν βέβαιο πώς στο σκάνδαλο με τα πειραγμένα συστήματα εκπομπής ρύπων δεν φαίνεται να εμπλέκεται μόνο η VW, αλλά και άλλες γερμανικές εταιρείες.
Αμερικανοί αναλυτές του Stratfor το επισημαίνουν ήδη, λέγοντας πώς το σκάνδαλο θα είναι ακόμη μεγαλύτερο αν αποδειχτεί ότι εμπλέκονται και άλλοι Γερμανοί υποκατασκευαστές!
Είναι ακριβώς σαν το σκάνδαλο της Siemens. Όπως αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο έφτασε μέχρι και τα λεωφορεία της ΜΑΝ, στα υποβρύχια της HDW και της Ferrostaal, στα άρματα μάχης Leopard, σε αντιαεροπορικά και σε πολλά άλλα συστήματα που προμήθευαν Γερμανοί.
Είναι το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει και με τον τραπεζικό τομέα. Τράπεζες σε άλλες χώρες χρεοκοπούν, αλλά η Deutsche Bank που είναι η πιο εκτεθειμένη σε «τοξικά ομόλογα» και έχει τεράστια ανοίγματα μαζεύει όλο το χαρτί από τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου και όχι μόνο.
Επειδή τώρα οι Γερμανοί φοβούνται ότι προκάλεσαν Ύβρη και μετά ακολουθεί η Νέμεσης με απέλπιδες προσπάθειες τρέχουν να κρύψουν τα προβλήματα κάτω από το "χαλί" όμως:
Σύμφωνα με το Bloomberg η ΕΚΤ εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να προσφύγει επισήμως στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητώντας της να προσφύγει, όπως έχει δικαίωμα, στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΔΕΕ) κατά της Γερμανίας με αφορμή τον νέο νόμο. Η Γερμανία αν και η ισχυρότερη (με αμφισβητούμενο τρόπο) χώρα της ΕΕ δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει και ας έδωσε αυτή την εντύπωση.
Βρίσκει και τα κάνει γιατί την αντιμετώπιζαν μέχρι τώρα, απαλά και μαλακά τα πολιτικά συστήματα των ευρωπαϊκών χωρών, ιδιαίτερα στην Ελλάδα (το γιατί είναι άλλη ιστορία).
Θεσμικά η Κομισιόν είναι ο θεματοφύλακας των ευρωπαϊκών συνθηκών και είναι επιφορτισμένη με την ορθή εφαρμογή τους, ενώ έχει δικαίωμα να προσφύγει κατά κράτους-μέλους στο ΔΕΕ, μέχρι τώρα αναλάμβανε να "τραβάει" το ελληνικό "αυτί" καιρός να δώσει "σφαλιάρες" στα γερμανικά..."μάγουλα", αλλιώς δεν υπάρχει κανένας λόγς ύπαρξης της ίδιας της ΕΕ και οι λαοί έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν και η αποδομηση θα είναι το επόμενο βήμα.
Σημειώνεται επίσης ότι προς δεκαπέντε ημερών απαγγέλθηκαν κατηγορίες εναντίον επτά εν ενεργεία και ενός πρώην εργαζομένων της Deutsche Bank από τις εισαγγελικές αρχές στη Φρανκφούρτη, για συνομωσία με σκοπό τη φοροδιαφυγή στο εμπόριο των δικαιωμάτων εκπομπής ρύπων πριν από τουλάχιστον πέντε χρόνια!
Οι εισαγγελείς δεν ανέφεραν την Deutsche Bank, αλλά πηγές με γνώση του θέματος την κατονόμασαν ως την εμπλεκόμενη τράπεζα.
Οι εισαγγελείς στη Φρανκφούρτη ερεύνησαν περισσότερους από 24 εν ενεργεία ή πρώην υπαλλήλους της μεγαλύτερης γερμανικής τράπεζας, ανάμεσά τους ένας εκ των επικεφαλής της, ο Γιούργκεν Φίτσεν, και ο πρώην οικονομικός διευθυντής Στέφαν Κράους.
«Η έρευνά μας συνεχίζεται. Συνεργαζόμαστε με τις αρχές» ανέφερε η Deutsche Bank σε ανακοίνωση που εξέδωσε.
Η ευρωπαϊκή αγορά ρύπων δέχθηκε πλήγμα το 2009 και το 2010 από το λεγόμενο εμπόριο καρουζέλ, όπου οι αγοραστές εισήγαν άδειες εκπομπής ρύπων σε μια ευρωπαϊκή χώρα χωρίς να αποδίδουν ΦΠΑ και μετά τις πουλούσαν μεταξύ τους, προσθέτοντας τον ΦΠΑ στην τιμή με αποτέλεσμα να επωφελούνται από επιστροφή φόρων που δεν είχαν καταβάλει.
Τουλάχιστον 14 άτομα έχουν μέχρι στιγμής φυλακιστεί σε τρεις χώρες για την εμπλοκή τους στην απάτη με τον ΦΠΑ στο εμπόριο δικαιωμάτων ρύπων. Σύμφωνα με την Europol, η παράνομη αυτή πρακτική έχει κοστίσει στους φορολογουμένους πάνω από 5 δισεκ. ευρώ από το 2008.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η τράπεζα κατέβαλε 220 εκατ. ευρώ για επιστροφές που είχαν παρατύπως δηλωθεί. Έχουν κάποιο θέμα με τους ρύπους ως φάινεται οι Γερμανοί ίσως διότι η Οικολογία είναι η μεγαλύτερη μπίζνα του μέλλοντος (και του παρόντος).
"Θα χρειαστεί να περάσει πολύς καιρός μέχρι τα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης να αποδεχτούν πλήρως ότι η πολιτική του τραπεζικού τομέα δεν είναι πλέον στα χέρια τους»" αναφέρει στο Bloomberg ο κ. Νίκολας Βερόν.
Ο συγκεκριμένος εκπροσωπεί το think tank Bruegel με έδρα τις Βρυξέλλες, κάτι που δείχνει ότι πλέον ππολλοί την "φύλαγαν" στο Βερολίνο και έψαχναν την αφορμή.
Τώρα την βρήκαν, η VW ήταν η αρχή ο εφιάλτης για τους Γερμανούς μόλις ξεκίνησε και τελικά ίσως η εξάμηνη διαπραγμάτευση του Α.Τσίπρα που αποκάλυψε στην ουσία το σκληρό και απάνθρωπο πρόσωπο της Γερμανίας να έχει τελικά πολύ πιο ουσιαστικά αποτελέσματα απ'οτι φάνηκε στην αρχή.
Η Γερμανία απέκτησε πολλού εχθρούς διότι όλοι ένιωσαν την αλαζονία της και τον φόβο ότι πολύ εύκολα μπορούν να βρεθούν στην θέση της Ελλάδας και παλαιότερα της Κύπρου.
Και να ήταν "αναμάρτητοι" νισάφι, εδώ πρόκειται για τους απόλυτους "εξπέρ" της παραπλάνησης.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr