Έτσι κατάλαβαν που συνετρίβη το αεροσκάφος

Έτσι κατάλαβαν που συνετρίβη το αεροσκάφος
Οι πολύτιμες πληροφορίες που πρόσφερε ο δορυφόρος Inmarsat 4F-1 και μια μέθοδος που ανακαλύφθηκε τον 19ο αιώνα, έδωσαν στους ερευνητές του αγνοούμενου Boeing το τελευταίο στίγμα του και μια εικόνα για το που περίπου έχει συντριβεί.
Οι Αρχές ενημέρωσαν χθες, Δευτέρα, τους συγγενείς των θυμάτων για τις μηδαμινές ελπίδες να βρεθούν ζωντανοί οι άνθρωποί τους και ουσιαστικά ανακοίνωσαν ότι και οι 239 επιβαίνοντες στο αεροσκάφος της Malaysia Airlines είναι νεκροί. Και προχώρησαν σε αυτή την παραδοχή, χωρίς να έχουν βρει τα συντρίμμια του αεροσκάφους.
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι πώς τελικά οι εμπλεκόμενοι στην έρευνα κατάλαβαν ότι το Boeing συνετρίβη «κάπου στον Ινδικό Ωκεανό». Η απάντηση δόθηκε χάρη στην αξιοποίηση δεδομένων ενός δορυφόρου βρετανικής εταιρίας και τον Κρίστιαν Ντόπλερ, ο οποίος ανακάλυψε το φαινόμενο που αργότερα πήρε το όνομά του προς τιμήν του.

Μετά το κλείσιμο του συστήματος επικοινωνίας, για το οποίο ακόμα εκφράζεται η άποψη ότι έγινε εσκεμμένα από τους πιλότους, το αεροσκάφος έστελνε ανά μία ώρα κάποια pings στον δορυφόρο Inmarsat 4F-1 που βρίσκεται σε τροχιά επάνω από τον Ινδικό Ωκεανό.
INMARSAT-positions-640x514
Το πρώτο συμπέρασμα που βγήκε ήταν ότι το αεροπλάνο συνέχισε να πετά για ώρες μετά την τελευταία επικοινωνία των πιλότων με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Το δεύτερο, ότι υπήρχαν δύο πιθανές πορείες που θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει. Η μία το ήθελε να κατευθύνεται προς το νότο και η άλλη, βόρεια.
Αξιοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, αλλά και το φαινόμενο Ντόπλερ, το οποίο εξηγεί τις αλλαγές συχνότητας και το μήκος κύματος ενός κύματος από παρατηρητή που βρίσκεται σε σχετική κίνηση με την πηγή των κυμάτων (στη συγκεκριμένη περίπτωση ο παρατηρητής ήταν ο δορυφόρος), οι επικεφαλής της εταιρίας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το αεροσκάφος κατευθύνθηκε νότια. Προχώρησαν μάλιστα και σε επαλήθευση των στοιχείων με τη βοήθεια δεύτερου δορυφόρου, πρωτου ενημερώσουν με ασφάλεια για τα αποτελέσματα της έρευνας.
«Νέα εποχή για την παρακολούθηση πτήσεων»
«Βρέθηκε μία άκρη για την πορεία του Boeing, αλλά η περιοχή η οποία θα πρέπει να ερευνηθεί, παραμένει μεγάλη», δήλωσε ο Στίβεν Γουντ, CEO της εταιρίας All Source Analysis, συμπληρωνοντας ότι είναι σχετικά εύκολο και όχι πολυέξοδο να παρακολουθούνται ακόμα καλύτερα οι πορείες πτήσης των αεροσκαφών.
«Αυτό το δυστύχημα ενδεχομένως και να αλλάξει κάποια δεδομένα για την παρακολούθηση των αεροσκαφών. Και σίγουρα, αυτό θα γίνει για καλό, ειδικά αν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές», συμπλήρωσε.
rel
Οι πρώτες αποζημιώσεις και τα διαφορετικά δεδομένα
Παρότι τα συντρίμμια του Boeing δεν έχουν βρεθεί, οι οικογένειες των θυμάτων έχουν ήδη ξεκινήσει να λαμβάνουν αποζημιώσεις. Για κάθε χαμένη ζωή, το αντίτιμο είναι 5.000 δολάρια. Όπως όμως τονίζουν ειδικοί σε θέματα ασφαλιστικών αποζημιώσεων, οι συγγενείς των τριών Αμερικανών που επέβαιναν στο αεροσκάφος, μπορούν να διεκδικήσουν πολύ περισσότερα χρήματα. Για την ακρίβεια, εκατομμύρια δολάρια, δεδομένου ότι στις ΗΠΑ η «αποζημίωση για απώλεια ζωής» έχει πολλές παραμέτρους και «κοστολογείται» διαφορετικά από ότι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο.
Πηγή: nypost.com, extremetech.com, cnbc.com


Read more: http://www.newsbomb.gr/diethnh/story/423144/etsi-katalavan-poy-synetrivi-to-aeroskafos#ixzz2x2k0B7Qx

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ O Στέφανος Χίος ανοίγει τις Πύλες της Κολάσεως Ο Σατανικός Καναλάρχης και τα 30 μύρια της απαγωγής Παναγόπουλου