''TA MAΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΚΕΜΠΑΠΤΙΤΖΙΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! ''...
...Ο ΕΛΓΙΝ, ΛΕΕΙ Ο ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!
«Τα Μάρμαρα μας ανήκουν κυρία Κλούνεϊ», ξεκαθαρίζει απευθυνόμενη στην σύζυγο του διάσημου Αμερικανού ηθοποιού και γνωστή δικηγόρο η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οποία σε νέο δημοσίευμά της...
για την επίσκεψη της Αμάλ Αλαμουντίν στην χώρα μας, εξαπολύει επίθεση στην Ελλάδα για τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Κι όμως, ο δημοσιογράφος Τζέρεμι Πάξμαν δεν διστάζει να αναφέρει ότι ο λόρδος Έλγιν έκανε χάρη στην παγκόσμια κοινότητα κλέβοντας τα μάρμαρα του Παρθενώνα, διότι οι Έλληνες θα τα είχαν σπάσει και θα τα χρησιμοποιούσαν για να θεμελιώσουν κάποιο... κεμπαπτζιδικο!
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η κυρία «Τζορτζ Κλούνεϊ» μίλησε και περιμένει από τον κόσμο να ακούσει όταν λέει ότι είναι «αδικία» το γεγονός ότι το Βρετανικό Μουσείο δεν έχει επιστρέψει τα Ελγίνεια Μάρμαρα στην Ελλάδα.
«Είναι η τελευταία σε μία μακρά σειρά λαμπερών προσωπικοτήτων, όπως η Μελίνα Μερκούρη, η Νάνα Μούσχουρη, ο Ντέμης Ρούσσος, που ζήτησαν από τη Βρετανία να παραδώσει τα αντικείμενα που της ανήκουν», γράφει ο δημοσιογράφος.
Ωστόσο, αυτή τη φορά η Telegraph πάει την επίθεση σε άλλο επίπεδο, αφού αναφερόμενη στους Έλληνες υποστηρίζει ότι τα μάρμαρα θα είχαν γίνει θεμέλια για κεμπαπτζιδικο στην Αθήνα, «εάν ο "άθλιος" λόρδος Έλγιν δεν είχε λεηλατήσει τα έργα τέχνης»!
Μάλιστα, ο Πάξμαν αναφέρει ότι ο Έλγιν είχε πάει τα μάρμαρα στη Βρετανία «αρκετά νόμιμα» διότι η Ελλάδα βρισκόταν εκείνη την εποχή υπό την τουρκική κατοχή και τονίζει ότι το «σύγχρονο επιχείρημα» για την επιστροφή τους είναι καθαρά πολιτικό.
«Μία φτωχή μεσογειακή κουλτούρα ζητά αποκατάσταση μίας ξεθωριασμένης αυτοκρατορικής εξουσίας», εξηγεί.
Η επίθεση, όμως, συνεχίζεται και όσον αφορά στο Μουσείο της Ακρόπολης με τον Πάξμαν να υποστηρίζει ότι είναι μοναδικό επειδή σκοπό έχει «να δείξει όχι τι έχει στην κατοχή του αλλά τι δεν έχει», σημειώνοντας, επίσης, ότι οι ελληνικές αρχές ξενάγησαν την κυρία Κλούνεϊ στο υπέροχο νέο Μουσείο, «για το οποίο η χώρα έχει ξοδέψει εκατομμύρια, τα οποία δεν έχει».
«Τα Μάρμαρα μας ανήκουν κυρία Κλούνεϊ», ξεκαθαρίζει απευθυνόμενη στην σύζυγο του διάσημου Αμερικανού ηθοποιού και γνωστή δικηγόρο η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οποία σε νέο δημοσίευμά της...
για την επίσκεψη της Αμάλ Αλαμουντίν στην χώρα μας, εξαπολύει επίθεση στην Ελλάδα για τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Κι όμως, ο δημοσιογράφος Τζέρεμι Πάξμαν δεν διστάζει να αναφέρει ότι ο λόρδος Έλγιν έκανε χάρη στην παγκόσμια κοινότητα κλέβοντας τα μάρμαρα του Παρθενώνα, διότι οι Έλληνες θα τα είχαν σπάσει και θα τα χρησιμοποιούσαν για να θεμελιώσουν κάποιο... κεμπαπτζιδικο!
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η κυρία «Τζορτζ Κλούνεϊ» μίλησε και περιμένει από τον κόσμο να ακούσει όταν λέει ότι είναι «αδικία» το γεγονός ότι το Βρετανικό Μουσείο δεν έχει επιστρέψει τα Ελγίνεια Μάρμαρα στην Ελλάδα.
«Είναι η τελευταία σε μία μακρά σειρά λαμπερών προσωπικοτήτων, όπως η Μελίνα Μερκούρη, η Νάνα Μούσχουρη, ο Ντέμης Ρούσσος, που ζήτησαν από τη Βρετανία να παραδώσει τα αντικείμενα που της ανήκουν», γράφει ο δημοσιογράφος.
Ωστόσο, αυτή τη φορά η Telegraph πάει την επίθεση σε άλλο επίπεδο, αφού αναφερόμενη στους Έλληνες υποστηρίζει ότι τα μάρμαρα θα είχαν γίνει θεμέλια για κεμπαπτζιδικο στην Αθήνα, «εάν ο "άθλιος" λόρδος Έλγιν δεν είχε λεηλατήσει τα έργα τέχνης»!
Μάλιστα, ο Πάξμαν αναφέρει ότι ο Έλγιν είχε πάει τα μάρμαρα στη Βρετανία «αρκετά νόμιμα» διότι η Ελλάδα βρισκόταν εκείνη την εποχή υπό την τουρκική κατοχή και τονίζει ότι το «σύγχρονο επιχείρημα» για την επιστροφή τους είναι καθαρά πολιτικό.
«Μία φτωχή μεσογειακή κουλτούρα ζητά αποκατάσταση μίας ξεθωριασμένης αυτοκρατορικής εξουσίας», εξηγεί.
Η επίθεση, όμως, συνεχίζεται και όσον αφορά στο Μουσείο της Ακρόπολης με τον Πάξμαν να υποστηρίζει ότι είναι μοναδικό επειδή σκοπό έχει «να δείξει όχι τι έχει στην κατοχή του αλλά τι δεν έχει», σημειώνοντας, επίσης, ότι οι ελληνικές αρχές ξενάγησαν την κυρία Κλούνεϊ στο υπέροχο νέο Μουσείο, «για το οποίο η χώρα έχει ξοδέψει εκατομμύρια, τα οποία δεν έχει».