Στον αέρα ξανά το P-3 Orion: Αλλάζουν τα δεδομένα σε Αιγαίο και Α. Μεσόγειο – Δείτε εικόνες





Την στιγμή που η Τουρκία αυξάνει τις εντάσεις σε Αιγαίο & Κυπριακή ΑΟΖ, η Ελλάδα καλείται να βρει το αντίδοτο και να απαντήσει στις συνεχιζόμενες προκλήσεις.




Η αλήθεια είναι ότι η Τουρκική βιομηχανία κάνει άλματα, ενώ εμείς την ίδια στιγμή με δυσκολία φτιάχνουμε σφαίρες!

Γι ‘αυτό βέβαια ευθύνη φέρουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Έπρεπε ήδη να έχουμε λάβει τα μέτρα μας, καθώς δεν πρέπει να ανοίξει η ψαλίδα στα εξοπλιστικά.

Μέσα σε αυτό το ζοφερό κλίμα, χθες είχαμε και ένα ευχάριστο νέο, το οποίο όμως δεν θα πρέπει να μας εφυσηχάζει.

Το πρώτο αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας P-3 Orion , το αεροσκάφος “ενδιάμεση λύση” μέχρι να ολοκληρωθεί ο εκσυγχρονισμός των υπολοίπων, απογειώθηκε από την Τανάγρα για δοκιμαστική πτήση.




Το αεροσκάφος που βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στην ΕΑΒ, ολοκλήρωσε τις εργασίες αποκατάστασης, και κρίνεται πλέον αξιόπλοο. H αξία των Ρ-3 στην θαλάσσια επιτήρηση και την προστασία της ΑΟΖ είναι αδιαμφισβήτητη.

Την πληροφορία ανέβασε στο προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο Αντιπρόεδρος της ΕΑΒ, Μπάμπης Παπασπύρος (Ταξίαρχος ε.α της Πολεμικής Αεροπορίας)






Μπάμπης Παπασπύρος@exomatiakvlepo



Ready to Go...
Ready to Fly...
11
7:54 μ.μ. - 8 Μαΐ 2019
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Μπάμπης Παπασπύρος

Πληροφορίες και απόρρητο για τις Διαφημίσεις του Twitter




Η απαξίωση των Ρ-3 είχε ξεκινήσει μετά το 2004, παρά του γεγονότος πως την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, πριν και μετά, τα πληρώματα αυτών των αεροσκαφών είχαν καταφέρει σημαντικές επιτυχίες με την έγκαιρη προειδοποίηση για ύποπτα πλοία που δεν φαίνονταν καν στο σύστημα AIS αλλά και επιτηρήσεις για Εθνικούς σκοπούς.

Πλοία με παράνομο φορτίο, καυσίμων, ναρκωτικών, όπλων ακόμη και τα παράνομων μεταναστών βρέθηκαν κατά τη διάρκεια νηοψιών από τις ειδικές δυνάμεις του Λιμενικού Σώματος, όμως είχε προηγηθεί το σήμα στον Στόλο από το Ρ-3 που πετούσε και τσέκαρε τα πάντα από τον αέρα.


Τα Ελληνικά Ρ-3 συνήθως δεν χώριζαν τις πτήσεις τους σε Εθνικές ή Νατοϊκές, ήταν «δυο σε ένα» και γι’ αυτό πολλές φορές εξέρχονταν του FIR Αθηνών και κατευθύνονταν προς την Ιταλία είτε την Κύπρο είτε την Αίγυπτο.

Οι πτήσεις τους πολλές φορές ξεπερνούσαν το εργασιακό οκτάωρο, τα μικτά πληρώματα Πολεμικής Αεροπορίας και Πολεμικού Ναυτικού λειτουργούσαν όσο το δυνατό καλύτερα μεταξύ τους και στην επιστροφή, η τεχνική υποστήριξη από τους ειδικούς της Πολεμικής Αεροπορίας έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν ώστε να είναι τ’ αεροπλάνα έτοιμα για την εκτέλεση της αποστολής τους. Όμως το θέμα των ανταλλακτικών ήταν ο μεγάλος βραχνάς καθώς για τα Ρ-3 υπήρχε ένας επιπλέον σκόπελος μιας κι ότι ήταν απαραίτητο γι’ αυτά τα αεροπλάνα αποτελούσε παραγγελία για το Πολεμικό Ναυτικό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ O Στέφανος Χίος ανοίγει τις Πύλες της Κολάσεως Ο Σατανικός Καναλάρχης και τα 30 μύρια της απαγωγής Παναγόπουλου