ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΖΑΜΑΝ "Ελληνική εταιρεία διακινεί το πετρέλαιο των τζιχαντιστών" λένε οι Τούρκοι
Οι Τούρκοι "δίνουν" ελληνικές εταιρείες που διακινούν το πετρέλαιο των τζιχαντιστών του ISIL και
των Κούρδων του Β.Ιράκ, ωσάν οι Κούρδοι να έχουν δικό τους κράτος και αναγνωρισμένη νόμιμη κυβέρνηση.Το πετρέλαιο αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πτώση των τιμών του παγκοσμίως για να χτυπηθεί η ρωσική οικονομία, και ο αμερικανικός δάκτυλος είναι και εδώ ορατός, άλλωστε έιναι γνωστό ότι το ISIL δημιουργήθηκε από τους Αμερικανούς, και ακόμα και τώρα δεν φάινονται διατεθειμένοι να το καταστρέψουν.Το μεγάλο σκάνδαλο της μεταφοράς του παράνομου πετρελαίου του βορείου Ιράκ που εξάγεται χωρίς την κυριότητα της νόμιμης κυβέρνησης της Βαγδάτης με ελληνικά πλοία μέσω Τουρκίας στο Ισραήλ, ξαναφέρνει στην επικαιρότητα η αντιπολιτευόμενη στον Ερντογάν πρώτη σε κυκλοφορία τουρκική εφημερίδα Zaman.
Όπως αναφέρει ο Ν.Χειλαδάκης και σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα και το ελληνικής ιδιοκτησίας πλοίο United Emplem έχει εκτελέσει τα περισσότερα παράνομα δρομολόγια από το τουρκικό λιμάνι του Ceyhan μεταφέροντας το παράνομο πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στο λιμάνι του Ισραήλ, Ashlod.
Εκτός όμως από το United Emplem που έχει ελληνική σημαία, σύμφωνα με τον αποκαλυπτικό πίνακα που δημοσιεύει η τουρκική εφημερίδα και τα United Dynamik, Delta Sailor, United Grace, United Carrier, καθώς και τα επίσης ελληνικής ιδιοκτησίας με άλλη σημαία, συνήθως σημαία Μάλτας, Kamari, Angelica An και άλλα, πρωτοστατούσαν στις παράνομες μεταφορές από Τουρκία προς Ισραήλ.
Ο συνολικός όγκος του παράνομου πετρελαίου που έχει μεταφερθεί από την Τουρκία με τα ελληνικά τάνκερ προς το Ισραήλ, σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Zaman, από τον Μάιο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2015 φτάνει στα 2,1 εκατομμύρια βαρέλια! Τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα πάντα με την Zaman, τα έχουν εκτελέσει τα ελληνικής ιδιοκτησίας πλοία United Emplem, United Dynamik και United Fortitude.
Τα συγκεκριμένα πλοία με μια έρευνα στο γνωστό σάιτ για το καθεστώς ιδιοκτησίας όλων των φορτηγών πλοίων και των τάνκερ maritime-connector.com ανήκουν όλα στην εταιρεία MARINE MANAGEMENT SERVICES η οποία φέρεται να είναι ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου.
Υπάρχει μάλιστα σχετικό δημοσίευμα και στην εφημερίδα Espresso.
Συγκεκριμένα όλα τα αναφερόμενα πλοία ανήουν στις κάτωθι εταιρείες.
United Emplem MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Dynamik MARINE MANAGEMENT SERVICES ‐ ATHENS, GREECE
Delta Sailor DELTA TANKERS - ATHENS, GREECE
United Fortitude MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Grace MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Carrier MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
Kamari δεν αναφέρουμε την εταιρεία διότι υπάρχουν δύο πλοία-τανκερ με το όνομα αυτό και το δημοσίευμα δεν αναφέρει το serial number.
Angelica An ANCORA INVESTMENT - ATHENS, GREECE
Το θέμα ήρθε για πρώτη φορά στην δημοσιότητα στις 27 Ιουνίου 2014, από την τουρκική εφημερίδα Aydınlık, με αφορμή τους τότε βομβαρδισμούς από το Ισραήλ της λωρίδας της Γάζας.
Η τουρκική εφημερίδα κατήγγειλε τότε ότι τα καύσιμα των ισραηλινών αεροπλάνων που βομβάρδιζαν την Γάζα, προέρχονταν από την Τουρκία και ήταν από τις πετρελαιοπηγές του βορείου Ιράκ που ελέγχονται από τους Κούρδους και εν μέρει από τους Τζιχαντιστές.
Τα καύσιμα αυτά καθώς και το πετρέλαιο του βορείου Ιράκ, μεταφέρονταν κατόπιν συμφωνίας της τουρκικής κυβέρνησης με τους Κούρδους του βορείου Ιράκ, που είχαν αποδεσμευτεί από την νόμιμη κυβέρνηση της Βαγδάτης μετά την προέλαση των Τζιχαντιστών και την αποκοπή του βορείου Ιράκ από τον νότο, στα τουρκικά λιμάνια της Αλεξανδρέττας και της Μερσίνας και από εκεί φορτώνονταν σε ελληνικά τάνκερ για να κατευθυνθούν κυρίως προς το Ισραήλ.
Συγκεκριμένα ένα πραγματικά «ιδιαίτερο» κύκλωμα αποτελούμενο από τους Κούρδους του β. Ιράκ, τους Τζιχαντιστές, την Τουρκία και το πιο εντυπωσιακό, από ελληνικά τάνκερ, είχε δραστηριοποιηθεί από το καλοκαίρι του 2014 για την εξαγωγή του παράνομου πετρελαίου του β. Ιράκ πρωτίστως προς το Ισραήλ, αλλά και προς τις ΗΠΑ.
Η επιχείρηση αυτή για πολλούς συνδέθηκε και με τον πόλεμο της τιμής των υγρών καύσιμων, δίνοντας την ευκαιρία στους Αμερικανούς να ρίξουν τις τιμές, εξέλιξη που είχε πλήξει σε μεγάλο βαθμό την ρωσική οικονομία.
Εμείς ως defencent.gr το καλοκαίρι του 2014 είχαμε πρώτοι αναφέρει το θέμα.
Γράφαμε τότε χαρακτηριστικά
"Επτά ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες "καρφώνουν" τα τουρκικά ΜΜΕ ως συνεργαζόμενους με το ISIL και την κυβέρνηση του ιρακινού Κουρδιστάν ως αποδοχείς του ιρακινού πετρελαίου που παράνομα εξάγεται από την χώρα από τις πετρελαιοπηγές των περιοχών στις οποίες έχει χαθεί ο έλεγχος για την κεντρική κυβέρνηση.
Φυσικά οι πρώτοι που έχουν προχωρήσει στην "αποδοχή προϊόντων εγκλήματος" είναι οι ίδιοι οι Τούρκοι που εδώ και τουλάχιστον οκτώ χρόνια δέχονται να περνά από τον αγωγό που καταλήγει στο Τσεϊχάν, ιρακινό πετρέλαιο που έχει κλαπεί από την αυτοδιοικούμενη περιοχή των Κούρδων.
Το πετρέλαιο αυτό προέρχεται από περιοχές που ελέγχουν οι Κούρδοι, αλλά και από τις περιοχές που έχει καταλάβει το ISIL, το οποίο βρήκε τεράστιες ποσότητες διϋλισμένου, αλλά και "μαύρου" πετρελαίου στο διυλιστήριο που κατέλαβε την περασμένη εβδομάδα."
Το ερώτημα έινια τι ισχύει απόλα αυτά, Να δοθούν κάποιες απαντήσεις, για το εάν πρόκειται για τουρκική προπαγάνδα, κακόβουλα δημοσιεύματα, ή ότιδήποτε άλλο. Σύμφωνα με τους Τούρκους, και κατά κάποια ελληνικά δημοσιεύματα υπάρχουν ελληνικές εταιρείες πο διακινούν παράνομο πετρέλαιο, ειναι έτσι ή πρόκειται για τουρκική "λασπη";
Όπως αναφέρει ο Ν.Χειλαδάκης και σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα και το ελληνικής ιδιοκτησίας πλοίο United Emplem έχει εκτελέσει τα περισσότερα παράνομα δρομολόγια από το τουρκικό λιμάνι του Ceyhan μεταφέροντας το παράνομο πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στο λιμάνι του Ισραήλ, Ashlod.
Εκτός όμως από το United Emplem που έχει ελληνική σημαία, σύμφωνα με τον αποκαλυπτικό πίνακα που δημοσιεύει η τουρκική εφημερίδα και τα United Dynamik, Delta Sailor, United Grace, United Carrier, καθώς και τα επίσης ελληνικής ιδιοκτησίας με άλλη σημαία, συνήθως σημαία Μάλτας, Kamari, Angelica An και άλλα, πρωτοστατούσαν στις παράνομες μεταφορές από Τουρκία προς Ισραήλ.
Ο συνολικός όγκος του παράνομου πετρελαίου που έχει μεταφερθεί από την Τουρκία με τα ελληνικά τάνκερ προς το Ισραήλ, σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Zaman, από τον Μάιο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2015 φτάνει στα 2,1 εκατομμύρια βαρέλια! Τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα πάντα με την Zaman, τα έχουν εκτελέσει τα ελληνικής ιδιοκτησίας πλοία United Emplem, United Dynamik και United Fortitude.
Τα συγκεκριμένα πλοία με μια έρευνα στο γνωστό σάιτ για το καθεστώς ιδιοκτησίας όλων των φορτηγών πλοίων και των τάνκερ maritime-connector.com ανήκουν όλα στην εταιρεία MARINE MANAGEMENT SERVICES η οποία φέρεται να είναι ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου.
Υπάρχει μάλιστα σχετικό δημοσίευμα και στην εφημερίδα Espresso.
Συγκεκριμένα όλα τα αναφερόμενα πλοία ανήουν στις κάτωθι εταιρείες.
United Emplem MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Dynamik MARINE MANAGEMENT SERVICES ‐ ATHENS, GREECE
Delta Sailor DELTA TANKERS - ATHENS, GREECE
United Fortitude MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Grace MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
United Carrier MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
Kamari δεν αναφέρουμε την εταιρεία διότι υπάρχουν δύο πλοία-τανκερ με το όνομα αυτό και το δημοσίευμα δεν αναφέρει το serial number.
Angelica An ANCORA INVESTMENT - ATHENS, GREECE
Το θέμα ήρθε για πρώτη φορά στην δημοσιότητα στις 27 Ιουνίου 2014, από την τουρκική εφημερίδα Aydınlık, με αφορμή τους τότε βομβαρδισμούς από το Ισραήλ της λωρίδας της Γάζας.
Η τουρκική εφημερίδα κατήγγειλε τότε ότι τα καύσιμα των ισραηλινών αεροπλάνων που βομβάρδιζαν την Γάζα, προέρχονταν από την Τουρκία και ήταν από τις πετρελαιοπηγές του βορείου Ιράκ που ελέγχονται από τους Κούρδους και εν μέρει από τους Τζιχαντιστές.
Τα καύσιμα αυτά καθώς και το πετρέλαιο του βορείου Ιράκ, μεταφέρονταν κατόπιν συμφωνίας της τουρκικής κυβέρνησης με τους Κούρδους του βορείου Ιράκ, που είχαν αποδεσμευτεί από την νόμιμη κυβέρνηση της Βαγδάτης μετά την προέλαση των Τζιχαντιστών και την αποκοπή του βορείου Ιράκ από τον νότο, στα τουρκικά λιμάνια της Αλεξανδρέττας και της Μερσίνας και από εκεί φορτώνονταν σε ελληνικά τάνκερ για να κατευθυνθούν κυρίως προς το Ισραήλ.
Συγκεκριμένα ένα πραγματικά «ιδιαίτερο» κύκλωμα αποτελούμενο από τους Κούρδους του β. Ιράκ, τους Τζιχαντιστές, την Τουρκία και το πιο εντυπωσιακό, από ελληνικά τάνκερ, είχε δραστηριοποιηθεί από το καλοκαίρι του 2014 για την εξαγωγή του παράνομου πετρελαίου του β. Ιράκ πρωτίστως προς το Ισραήλ, αλλά και προς τις ΗΠΑ.
Η επιχείρηση αυτή για πολλούς συνδέθηκε και με τον πόλεμο της τιμής των υγρών καύσιμων, δίνοντας την ευκαιρία στους Αμερικανούς να ρίξουν τις τιμές, εξέλιξη που είχε πλήξει σε μεγάλο βαθμό την ρωσική οικονομία.
Εμείς ως defencent.gr το καλοκαίρι του 2014 είχαμε πρώτοι αναφέρει το θέμα.
Γράφαμε τότε χαρακτηριστικά
"Επτά ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες "καρφώνουν" τα τουρκικά ΜΜΕ ως συνεργαζόμενους με το ISIL και την κυβέρνηση του ιρακινού Κουρδιστάν ως αποδοχείς του ιρακινού πετρελαίου που παράνομα εξάγεται από την χώρα από τις πετρελαιοπηγές των περιοχών στις οποίες έχει χαθεί ο έλεγχος για την κεντρική κυβέρνηση.
Φυσικά οι πρώτοι που έχουν προχωρήσει στην "αποδοχή προϊόντων εγκλήματος" είναι οι ίδιοι οι Τούρκοι που εδώ και τουλάχιστον οκτώ χρόνια δέχονται να περνά από τον αγωγό που καταλήγει στο Τσεϊχάν, ιρακινό πετρέλαιο που έχει κλαπεί από την αυτοδιοικούμενη περιοχή των Κούρδων.
Το πετρέλαιο αυτό προέρχεται από περιοχές που ελέγχουν οι Κούρδοι, αλλά και από τις περιοχές που έχει καταλάβει το ISIL, το οποίο βρήκε τεράστιες ποσότητες διϋλισμένου, αλλά και "μαύρου" πετρελαίου στο διυλιστήριο που κατέλαβε την περασμένη εβδομάδα."
Το ερώτημα έινια τι ισχύει απόλα αυτά, Να δοθούν κάποιες απαντήσεις, για το εάν πρόκειται για τουρκική προπαγάνδα, κακόβουλα δημοσιεύματα, ή ότιδήποτε άλλο. Σύμφωνα με τους Τούρκους, και κατά κάποια ελληνικά δημοσιεύματα υπάρχουν ελληνικές εταιρείες πο διακινούν παράνομο πετρέλαιο, ειναι έτσι ή πρόκειται για τουρκική "λασπη";
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr