ΠΟΙΑ “PLAN B” ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ! ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ! Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 2003! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ιδού ποιοι μας κουνάνε το δάχτυλο! Η Γερμανία έχει παράλληλο νόμισμα από το 2003!
Μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να πείσει και τον πλέον δύσπιστο για το αν είναι αληθής ή όχι.
Η Γερμανία, που θέλει να παρουσιάσει ως την υπέρτατη καταστροφή την κυκλοφορία παράλληλου νομίσματος στην Ελλάδα –κάποιοι μάλιστα είπαν ότι δεν είναι δυνατή η ύπαρξη παράλληλου νομίσματος στην Ευρωζώνη–, κουνώντας αυστηρά το δάχτυλο στους κυβερνώντες και τρομοκρατώντας , με τους «γνωστούς-άγνωστους» τρόπους τους Έλληνες πολίτες, επιτρέπει εδώ και χρόνια την κυκλοφορία παράλληλου νομίσματος σε αρκετές περιοχές της επικράτειάς της και μάλιστα με την ίδια αξία που έχει το ευρώ!
OXI ευρω αλλά…
OXI ευρω αλλά…
Πρόκειται για το νόμισμα Chiemgauer, το οποίο αποτελεί εσωτερικό νόμισμα της Βαυαρίας, ενός εκ των σημαντικοτέρων ομοσπονδιακών κρατιδίων της Γερμανίας. Το εν λόγω νόμισμα κυκλοφορεί από το 2003 και διευκολύνει τις συναλλαγές των περιοχών που το έχουν υιοθετήσει. Με αυτό γίνονται αγορές, πληρώνονται μισθοί κλπ. Η ισοτιμία του είναι ακριβώς ίδια με το ευρώ, ενώ μπορούν οι κάτοχοί του να εξαγοράσουν με αυτό ευρώ με μία πάρα πολύ μικρή διαφορά στην τιμή της συναλλαγής.
Εν ολίγοις, χρησιμοποιείται μόνο εντός του κρατιδίου – κάτι που προφανώς θα συνέβαινε και στην Ελλάδα – ενώ για τις εκτός κρατιδίου συναλλαγές απλά… μετατρέπεται, χωρίς να χάνει την αξία του. Και καλό θα είναι σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως δεν είμαστε ούτε «δραχμολάγνοι» ούτε τίποτα παρόμοιο – όπως πολλοί μπορούν να σκεφτούν. Όμως, ποιος ανέχεται ο… πρώτος διδάξας, να σου σκορπάει τρόμο και να σου φέρνει την καταστροφή; Όταν μάλιστα δεν είδε κανένας καμμία καταστροφή στο εσωτερικό της Γερμανίας από αυτή την παράλληλη κυκλοφορία δύο νομισμάτων;
Εν ολίγοις, χρησιμοποιείται μόνο εντός του κρατιδίου – κάτι που προφανώς θα συνέβαινε και στην Ελλάδα – ενώ για τις εκτός κρατιδίου συναλλαγές απλά… μετατρέπεται, χωρίς να χάνει την αξία του. Και καλό θα είναι σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως δεν είμαστε ούτε «δραχμολάγνοι» ούτε τίποτα παρόμοιο – όπως πολλοί μπορούν να σκεφτούν. Όμως, ποιος ανέχεται ο… πρώτος διδάξας, να σου σκορπάει τρόμο και να σου φέρνει την καταστροφή; Όταν μάλιστα δεν είδε κανένας καμμία καταστροφή στο εσωτερικό της Γερμανίας από αυτή την παράλληλη κυκλοφορία δύο νομισμάτων;
Αύξηση της εσωτερικής ζήτησης µέσω των κινήτρων κυκλοφορίας
Η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ισπανία και άλλες χώρες του ευρώ στροβιλίζονται σε µια αρνητική ύφεση. H κυκλοφορία του χρήµατος έχει µειωθεί εξαιτίας των απαραίτητων κρατικών περικοπών και της µειωµένης καταναλωτικής κίνησης ως αποτέλεσµα της οικονοµικής κρίσης. Αντιστοίχως συρρικνώνεται η κυκλοφορία αγαθών και υπηρεσιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσµα να απολύεται εργατικό δυναµικό και να µειώνονται περαιτέρω τα έσοδα από τη φορολογία, ένα σπιράλ που από µόνο του κάνει πιο ισχυρή την πτώση. Η ανεργία των νέων φτάνει σε αυτές τις χώρες στο αποθαρρυντικό 40%. Επειδή τα οικονοµικά προγράµµατα που χρηµατοδοτούνται από το χρέος δεν είναι πλέον εφικτά, µόνο οι δοµικές µεταρρυθµίσεις στην οικονοµία, η υπευθυνότητα και η οµαλοποίηση του νοµισµατικού συστήµατος µπορούν να βοηθήσουν. Εδώ έρχεται το εξπρές χρήµα.
Η ύφεση σηµαίνει ότι γίνονται λιγότερες επενδύσεις και αγορές και οι πληρωµές γίνονται µεκαθυστέρηση. Αυτό το γεγονός δηµιουργεί στασιµότητα στην κυκλοφορία του χρήµατος, όπως ακριβώς συµβαίνει στο µποτιλιάρισµα. Ο έµπορος κάνει λιγότερες πωλήσεις και δεν µπορεί να πληρώσει τον προµηθευτή του, γι’ αυτό ο προµηθευτής δεν µπορεί να πληρώσει τους εργαζόµενους του και οι εργαζόµενοι δεν µπορούν να πληρώσουν το νοίκι τους και οι εκµισθωτές δεν µπορούν να πληρώσουν τους φόρους, γι’ αυτό και το κράτος δεν µπορεί να πληρώσει τους δικούς του προµηθευτές κοκ. Αν κάποιος καταφέρει να τα κάνει όλα να πηγαίνουν πιο γρήγορα, τότε βγαίνουµε από το µποτιλιάρισµα. Γι’ αυτό πρέπει τα κράτη, εργαζόµενα προς ένα σταθερό ευρώ, να εισαγάγουν ένα περιφερειακό νόµισµα, το οποίο θα συνοδεύεται από κίνητρα για την επιτάχυνση της κυκλοφορίας. Κίνητρα για την κυκλοφορία σηµαίνει ότι για τη χρήση του περιφερειακού χρήµατος επιβάλλεται ένας φόρος. Όπως ακριβώς σήµερα πληρώνουµε επιτόκια για τις πολύ µικρές καταθέσεις σε τρεχούµενους λογαριασµούς, έτσι θα πρέπει να πληρώνεται ένας φόρος για τις ρευστές, όχι όµως για τις µακροπρόθεσµες καταθέσεις.