ΝΤΡΟΠΗ για όλους μας: Λατρεμένος ηθοποιός που μας μεγάλωσε κάποτε ζητιάνεύε για να ζήσει

Έζησε έναν εφιάλτη! Δίχως ίχνος δισταγμού μίλησε για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του, όταν δεν είχε ούτε τα απαραίτητα. Θέλοντας να επιβιώσει μάλιστα έφτασε στο σημείο να ζητιανέψει, με τις στιγμές αυτές να μένουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό του.
Στον Νίκο Νικόλιζα και την εφημερίδα Freddo μίλησε ο Ανέστης Βλάχος, ο οποίος αναφέρθηκε με δάκρυα στα μάτια στα δύσκολα χρόνια που πέρασε.«Ζητιάνευα για να ζήσω. Είμαι ο πιο άτυχος άνθρωπος πάνω στη γη, από τότε που γεννήθηκα.

Έχω κάνειόλες τις δουλειές για ένα κομμάτι ψωμί. Ναι, κλαίω. Κλαίω πολύ πλέον για όσα έζησα, για τους συναδέλφους που έφυγαν. Η Λαμπέτη και ο Χορν μου είχαν δώσει ένα μικρό δωμάτιο και έμενα. Αν δεν ήταν αυτοί, δεν θα ορθοποδούσα. Βλέπω τα χρόνια που πέρασαν, όμως, η ζωή δεν μου φέρθηκε καλά», είπε μεταξύ άλλων ο καταξιωμένος ηθοποιός.
Πηγή mimoupeisgr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του