Τσίπρας: Θα ήμουν ανόητος αν πήγαινα σε πρόωρες εκλογές









«... ενώ θα έχω έναν ακόμη χρόνο θητείας μετά την έξοδο από το μνημόνιο»
Ο Αλέξης Τσίπρας απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών δήλωσε ότι η κυβέρνησή του έχει έναν χρόνο ακόμη θητεία μετά την έξοδο από το μνημόνιο και πως θα ήταν ανόητος, «να μην το ζήσει αυτό». Να είναι δηλαδή, όπως εξήγησε, πρωθυπουργός μιας χώρας που αποφασίζει μόνη της.

«Η θητεία της κυβέρνησής μας ολοκληρώνεται το 2019. Παλεύουμε για να βγει η χώρα από τα μνημόνια. Εχουμε μπροστά μας άλλο ένα χρόνο για να υλοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να μπορούμε να λαμβάνουμε τις δικές μας αποφάσεις. Θα έπρεπε να ήμουν ανόητος να μην το ζήσω αυτό, να είμαι πρωθυπουργός μέχρι το τέλος. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αξιωματική αντιπολίτευση επιμένει σε αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του