Ερώτηση Μπασιάκου για μείωση τιμής διοδίων


Για τούς Υπουργούς
Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

ΘΕΜΑ: Μέτρα αποτροπής μεγάλου κυκλοφορικού φόρτου και ατυχημάτων στο δευτερεύον οδικό δίκτυο της Βοιωτίας, λόγω αύξησης των διοδίων και ανάγκη εξορθολογισμού και μείωσης των διοδίων.

Επαναφέρω το πρόβλημα των διοδίων σε συνέχεια:
Σειράς παρεμβάσεων και ψηφισμάτων εκπροσώπων της Βοιωτίας.
Ερωτήσεων μου, όπως της με αριθμό 4734/19.11.2014,
Συσκέψεων μας όπως , με τον τότε Υπουργό την 11.11.2014 και στη Λειβαδιά την 12.11.2014,
Πολλών σχετικών συνεργασιών κρατικών παραγόντων με τον κ. Περιφερειάρχη , την κ. Αντιπεριφερειάρχη , τους κ.κ. Δημάρχους και λοιπούς εκπροσώπους της Βοιωτίας, καθώς και προσωπικών πρωτοβουλιών τους,
Δηλώσεων του Αναπληρωτή Υπουργού κ.Σπίρτζη για προώθηση του εξορθολογισμού του ύψους των διοδίων,
Παρέμβασης μου με σχετική ομιλία μου στην αρμόδια Ειδική Μόνιμη Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας την 5/5/2014,
Του επισυναπτόμενου πρόσφατου Ψηφίσματος- Απόφασης του Δ.Σ της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας για τον εξορθολογισμό του σχεδιασμού για τα διόδια με το συγκεκριμένο σκεπτικό, και
Των μελετών επικίνδυνων σημείων των εθνικών οδών.

Με δεδομένη την κοινή επιχειρηματολογία και τεκμηρίωση μας ότι λόγω της αύξησης των διοδίων και της επιβάρυνσης με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο του δευτερεύοντος οδικού δικτύου ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας και ιδίως της Βοιωτίας , προκαλούνται πολλά ατυχήματα ( και θανατηφόρα), μεγάλες καθυστερήσεις, ιδίως επικίνδυνη επιπρόσθετη εκτροπή βαρέων οχημάτων διεθνών μεταφορών προς το δευτερεύον δίκτυο, μεγάλη φθορά του δικτύου αυτού , ρύπανση του αστικού περιβάλλοντος περιοχών από όπου διέρχεται το δευτερεύον δίκτυο , ενώ δεν μπορεί να συνεχιστεί η απαράδεκτη αυτή αδιέξοδη κατάσταση, που αντιστρατεύεται τη φιλοσοφία κατασκευής και λειτουργίας των αυτοκινητόδρομων

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ο κ.κ.Υπουργοί

Ποια η εξέλιξη της υλοποίησης των μέτρων που αποφασίστηκαν στις συσκέψεις της 11 και 12/11/2014;
Πως κινείται το σχέδιο εξορθολογισμού του σχεδιασμού για τα διόδια και με αναγωγή τους ως προς το μήκος των χρησιμοποιούμενων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου , ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση των χρηστών;
Πως θα αποκατασταθούν οι ζημιές στο δευτερεύον οδικό δίκτυο; Και
Πως θα αποτραπούν τα πολλά ατυχήματα , πολύ περισσότερο τα θανατηφόρα;

Αθήνα, 12/5/2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του