ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ...


Επίστολη-απάντηση στην κοινοβουλευτική ομάδα των ανεξάρτητων βουλευτών απέστειλε ο Νίκος Νικολόπουλος με αφορμή τη χθεσινή ανακοίνωσή τους...
με την οποία ζητούσαν την παραίτησή του μετά τις δηλώσεις για τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου.


Ακολουθεί η επιστολή του

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΑΧΑΙΑΣ
Προς την  Κ.Ο. «Ανεξάρτητοι Δημοκρατικοί Βουλευτές»

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Με αφορμή ένα ακατανόητο email που έλαβα και μαζί με εμένα και όλα τα γνωστά κανάλια των βαστάζων της ξένης τρόικας και της μνημονιακής κυβέρνησης των προθύμων, σας στέλνω μερικές σκέψεις.
Η «συνθηματολογία» και η ελευθεριότητα της χρήσης χαρακτηρισμών, αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά της χρήσης του διαδικτύου και ειδικά της χρήσης των social media, που καλώς ή κακώς έχει υιοθετηθεί πλέον από την συντριπτική πλειονότητα των χρηστών τους.
Το τελευταίο εύγλωττο παράδειγμα είναι το tweet του εξωκοινοβουλευτικού (μη εκλεγμένου), διορισμένου κ. Υφυπουργού Εξωτερικών,  που απεκάλεσε έναν εκλεγμένο επί μία 25ετία συνάδελφο σας  Βουλευτή και μαζί εκατομμύρια Χριστιανούς,  «ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΥΣ».
Αυτά για το δικό μου tweet που κατάλαβα ότι τόσο σας ενόχλησε και όχι το ίδιο του κ. Κούρκουλα ή του κ. Σαβιέ Μπετέλ.
Τώρα όσον αφορά την συμμετοχή μου στην Κ.Ο., το συγκεκριμένο ζήτημα έχει απαντηθεί προ πολλού καιρού, για αυτό και σας αποστέλλω απόσπασμα – video από εκείνη την κοινή συνέντευξη μου με τον Πάνο Καμμένο, που δόθηκε στις 27 Ιουνίου 2014, δηλαδή εδώ και δύο μήνες,  στο ξενοδοχείο ROYAl OLYMPIC, παρουσία όλων των ραδιοτηλεοπτικών μέσων, στην οποία ανηγγέλθη η συνεργασία μου με την Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝ.ΕΛ.
Το απόσπασμα της προαναγγελθείσας αποχώρησης μου, από την ομάδα μας, έπαιξε επί διήμερο σε όλα τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των πανελλαδικών τηλεοπτικών σταθμών.
Άρα η επιστολή σας είναι τουλάχιστον περιττή…
Πάντως, μάλλον πρέπει να σημειώσω, ότι όπως με πληροφόρησε ο ομοϊδεάτης και καλός φίλος και συνάδελφος Γιώργος Κασαπίδης, που και αυτός είναι Βουλευτής της Κ.Ο. «Ανεξάρτητοι Δημοκρατικοί Βουλευτές», ΠΟΤΕ δεν έλαβε γνώση, ΠΟΤΕ δεν συμφώνησε και ΠΟΤΕ δεν εξουσιοδότησε κανέναν συνάδελφο για την ανακοίνωσή σας.
Τέλος, μάλλον πρέπει να θυμίσω προς εσάς, αλλά και όλους, ότι ήταν εξαρχής γνωστό τοις πάσι, ότι η συγκεκριμένη Κοινοβουλευτική Ομάδα, ασφαλώς και ποτέ δεν είχε ιδεολογική και πολιτική συνοχή. Δεν αποτελείτο από βουλευτές της ίδιας «πτέρυγας», αλλά από ανεξάρτητους βουλευτές, όπου ο καθένας διατηρούσε την πολιτική και ιδεολογική του αυτοτέλεια, αλλά υπό την «σκέπη» της Κοινοβουλευτικής Ομάδας μπορούσε να μετέχει στην κοινοβουλευτική διαδικασία, ισότιμα με τους βουλευτές των άλλων Κοινοβουλευτικών Ομάδων.
Για παράδειγμα πράγματι ποτέ δεν συμφώνησα προσωπικά με τον συμπολίτη και φίλο μου κατά τα άλλα, Ανδρέα Λοβέρδο, που και όταν εντάχθηκε στην ομάδα μας, ήταν και παρέμεινε πιστός στις μνημονιακές επιταγές.
Και φυσικά, ποτέ δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω εγώ με γνωστούς «Αναν-ιακούς» και εκπροσώπους της νέας τάξης, που πιστεύουν ότι μπορούν να υπάρχουν και αξίες πάνω από την πατρίδα και την θρησκεία ή που νομίζουν ότι η «πρόοδος» βρίσκεται στην αναγνώριση ή έστω την σιωπηρή αποδοχή οποιασδήποτε διαστροφής ή εν πάση περιπτώσει, ιδιαιτερότητας.
Ήταν σε όλους γνωστό εξ αρχής ότι διατηρούσα και διατηρώ την ανεξαρτησία μου και ολόκληρο το δικαίωμά μου να αντιτίθεμαι, όχι μόνο στις μνημονιακές δεσμεύσεις, τους φόρους και τα χαράτσια, αλλά και σε κάθε τι που πληγώνει ή προσπαθεί να εξοβελίσει την ελληνικότητα και την ορθόδοξη χριστιανικότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού μας.
Σας στέλνω λοιπόν τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς και μαζί υποβάλω ταπεινά, την παράκληση του πιο παλιού της ομάδας, Κοινοβουλευτικού συναδέλφου.
Συνάδελφοι, για να μην λεγόμαστε μόνο στο όνομα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ», πρέπει όλοι να  σεβαστούμε το άρθρο 75 του Κανονισμού της Βουλής,  που αναφέρει ότι:
«Οι Βουλευτές έχουν απεριόριστο δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση»


Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Βουλευτής Αχαΐας
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος

Υ.Γ.: Θα ήθελα πολύ να μου γνωρίζατε τις δικές σας απόψεις, που όπως μου γράψατε «βρίσκονται στον αντίποδα της δικής μου ιδεολογικής και πολιτικής αντίληψης».

Στη συνέχεια ο κ. Νικολόπουλος παραθέτει αναλυτικά στοιχεία για τις απόψεις που εκφράζει σημειώνοντας:
"Και επειδή για να βρεθείτε απέναντι στις απόψεις μου, θα πρέπει προηγουμένως να μπείτε στον κόπο να πληροφορηθείτε ποιες απόψεις διακινώ".
Πηγή : enikos.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του