ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: O ΣΟΙΜΠΛΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΦΙΞΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΕΒΟΜΟΥΝ...

...Η ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...
«O Σόιμπλε δεν ήθελε ούτε να μου σφίξει το χέρι» , δηλώνει σε συνέντευξή του...
στο γερμανικό περιοδικό «Stern» ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης.

Αν και ο ίδιος, όπως λέει, έτρεφε ανέκαθεν σεβασμό για τον Γερμανό ομόλογό του, ο Έλληνας πολιτικός παραδέχεται ότι ο Σόιμπλε του είχε δείξει την αντιπάθειά του. Στη συνέντευξή του, ο Γιάνης Βαρουφάκης καταγγέλλει επίσης τους πολιτικούς του αντιπάλους αλλά και τα ΜΜΕ λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν υπάρχει αμφιβολία, ήμουν θύμα. Υπήρξε εκστρατεία δολοφονίας χαρακτήρα».
«Αναφορικά με την κρίση της ευρωζώνης αλλά και την πορεία των μεταρρυθμίσεων υπήρξε μεταξύ μας ένας σκληρός αγώνας», επισημαίνει ο Γιάνης Βαρουφάκης για τη σχέση του με τον Σόιμπλε στο γερμανικό περιοδικό.«Ο Βόλφγκανγκ δεν ήθελε ούτε να μου σφίξει το χέρι». Ο Έλληνας πολιτικός εξηγεί στο γερμανικό περιοδικό ότι ο ίδιος ανέκαθεν σεβόταν τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών.

«Στο τέλος», όπως επισημαίνει, ήμασταν σαν δύο πυγμάχοι, οι οποίοι έδιναν κτυπήματα ο ένας στον άλλο και στη συνέχεια αισθανθήκαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο».
 
Στη συνέντευξή του, ο Γιάνης Βαρουφάκης κάνει επίσης εγκωμιαστικά σχόλια για την πολιτική της Γερμανίδας καγκελάριου αναφορικά με την προσφυγική κρίση.

Όπως ο ίδιος τονίζει, η πολιτική της Άνγκελα Μέρκελ τον εντυπωσίασε. Κι ενώ το στόμα του στάζει μέλι για τη σιδηρά κυρία της Γερμανίας, για τον αντικαγκελάριο της χώρας, υπουργό Οικονομίας και ηγέτη των Σοσιαλδημοκρατών, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, στάζει δηλητήριο.

«Είναι ο χειρότερος πολιτικός που έχω γνωρίσει ποτέ», αναφέρει ο Έλληνας πολιτικός. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του