Πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα - Ποιοι μπορούν να εξασφαλίσουν έκπτωση έως και 83%! [ΠΙΝΑΚΕΣ]

press4Η συζήτηση στο υπουργείο Οικονομικών για την εφαρμογή του μέτρου της πληρωμής τελών κυκλοφορίας με το μήνα έχει ανάψει για τα καλά. Οι εισηγητές του μέτρου βλέπουν πιθανότητες αύξησης των φορολογικών εσόδων από το «πουθενά». Με ποια μορφή λοιπόν εξετάζεται η ενεργοποίηση του μέτρου;Σύμφωνα με το fpress.gr, η λύση έχει δοκιμαστεί και πέρυσι και αναμένεται να υιοθετηθεί και φέτος καθώς για το υπουργείο Οικονομικών έχει μηδέν κόστος και αρκετές πιθανότητες αύξησης των φορολογικών εσόδων. Πρακτικά, το μέτρο απευθύνεται σε περίπου ένα εκατομμύριο οδηγούς οι οποίοι έχουν αποσύρει τις πινακίδες των οχημάτων τους με αποτέλεσμα αυτά να «σαπίζουν» στα γκαράζ και στα πεζοδρόμια ή να κυκλοφορούν παράνομα με τεράστιο κίνδυνο ο οδηγός να υποστεί βαρύτατες συνέπειες σε περίπτωση σύλληψης.Ουσιαστικά σε αυτούς τους οδηγούς, εξετάζεται να δοθεί η δυνατότητα να πάρουν πίσω τις πινακίδες αλλά να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όχι για ολόκληρη τη χρονιά (ολόκληρο το 2015) αλλά μόνο για το χρονικό διάστημα που υπολείπεται μέχρι το τέλος του έτους. Και επειδή το υπουργείο Οικονομικών σκέφτεται πάνω από όλα τα φορολογικά έσοδα, αν περάσει τη συγκεκριμένη διάταξη, θα της δώσει και πάλι μεταβατικό χαρακτήρα ώστε το Δεκέμβριο οι οδηγοί να πληρώσουν κανονικά και ολόκληρα τα τέλη κυκλοφορίας του 2016.

Όπως διαβάζουμε στο fpress.gr, η συνταγή είχε δοκιμαστεί και πάλι τον περασμένο Μάρτιο και η τροπολογία που είχε κατατεθεί ήταν η εξής:
«Εξαιρετικά, σε περίπτωση άρσης ακινησίας οχήματος αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτα ιδιωτικής χρήσης του πρώτου εδαφίου της παρούσας, εντός του έτους 2014, τα τέλη κυκλοφορίας του έτους αυτού, καταβάλλονται αναλογικά για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένου του μήνα της άρσης της ακινησίας και πριν την άρση της ακινησίας. Με πράξη της αρμόδιας υπηρεσίας της φορολογικής διοίκησης, διαπιστώνεται το οφειλόμενο ποσό με βάση την ακριβή ημερομηνία της άρσης ακινησίας και τίθεται εκ νέου σε κυκλοφορία το όχημα»
Δηλαδή το υπουργείο Οικονομικών ζητούσε να πληρωθούν τα τέλη που αναλογούν στους μήνες που υπολείπονται από την άρση της ακινησίας μέχρι το τέλος του έτους αλλά και έναν μήνα παραπάνω για να βγάλει και το κατιτίς. Τι σημαίνει η επανάληψη αυτού του σεναρίου και φέτος;
Όλες οι προϋποθέσεις
Το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει κάποιος για να πάρει πίσω τις πινακίδες του, εξαρτάται από τον μήνα υποβολής της αίτησης και τον κυβισμό του κινητήρα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τους πίνακες που απαντούν σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς. Οι πίνακες καλύπτουν τα οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά πριν τον Νοέμβριο του 2010 οπότε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό, σύμφωνα με το fpress.gr.
Ο πρώτος πίνακας καλύπτει τις περιπτώσεις αυτοκινήτων με κινητήρα έως 1357 κυβικά:
press2
Ο δεύτερος πίνακας, καλύπτει τα αυτοκίνητα με κινητήρα από 1358 έως 2357 κυβικά:
press3
Και ο 3ος πίνακας για τα αυτοκίνητα πολύ μεγάλου κυβισμού:
press3


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του