ΛΙΑΚΟΥΝΑΚΟΣ : ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 155 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ...

ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΣΑΝ ΤΑ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ!
Την πρώτη δημόσια δήλωση μετά τη σύλληψη του και την κράτηση του έως την απολογία του δημοσιοποίησε ο επιχειρηματίας Θωμάς Λιακουνάκος. Ο ίδιος αναφέρει πως  εξομοιώνονται, άδικα, πρόσωπα και πρακτικές, στον...
χώρο των εξοπλιστικών συμβάσεων. Μάλιστα υποστήριξε ότι την τελευταία 15ετία έχουμε καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο φόρους ύψους 155 εκατ. ευρώ

Προκαλεί εύλογη εντύπωση, το γεγονός ότι επελέγη αυτή η «πρακτική» βεβιασμένης «απολογίας μου», καθόσον:

α) ‘Ήμουν πάντοτε, αποδεδειγμένα, στη διάθεση των δικαστικών αρχών.
β) Δεν είχε ασκηθεί, εξ αρχής, σε βάρος μου, και στα πλαίσια της παρούσης υποθέσεως, η οποιαδήποτε ποινική δίωξη.
γ) Δεν έχω δωροδοκήσει, όπως κατ΄ επανάληψη έχω δηλώσει οιονδήποτε κρατικό αξιωματούχο.
δ) Όλη η επαγγελματική μου δραστηριότητα ήταν ανέκαθεν διαφανής και νόμιμη και τα εισοδήματά μου εμφανή και φορολογητέα στην Ελλάδα.
Προφανώς, εξομοιώνονται, άδικα, πρόσωπα και πρακτικές, στον χώρο των εξοπλιστικών συμβάσεων και παραγνωρίζεται ότι εγώ, προσωπικά, καθώς και οι εταιρείες συμφερόντων μου, έχουμε υποστεί 155 φορολογικούς ελέγχους που διενήργησαν 594 ελεγκτές των φορολογικών αρχών από τους οποίους (ελέγχους) , ουδέποτε, προέκυψε κάτι επιλήψιμο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο την τελευταία 15ετία έχουμε καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο φόρους ύψους 155 εκατ. ευρώ. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι η Δικαιοσύνη θα επιτελέσει στο ακέραιο το έργο της και θα αγνοήσει τις διάφορες Κασσάνδρες που πανηγυρίζουν, δημόσια, για τη σύλληψή μου, αδιαφορώντας για τους 3.500 εργαζόμενους στις εταιρείες μου και το μέλλον αυτών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του