ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ "ΥΠΟΠΤΑ" VOLKSWAGEN ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελληνική προέκταση του σκανδάλου τηςVolkswagen αναφορικά με το λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων που έσκασε σαν βόμβα στην αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, απ' ό,τι φαίνεται δεν έχει τις...
διαστάσεις που έχει πάρει στις ΗΠΑ, όπου και διεξήχθη η έρευνα που ανακάλυψε τις παρατυπίες, ή στην Κεντρική Ευρώπη, έπειτα και από την παραδοχή του γερμανικού εργοστασίου για 11 εκατομμύρια «ύποπτα» αυτοκίνητα.
Το σκάνδαλο της Volkswagen όσον αφορά τη χώρα μας δεν έχει τις διαστάσεις που έχει πάρει στις ΗΠΑ, όπου και διεξήχθη η έρευνα που ανακάλυψε τις παρατυπίες, ή στην Κεντρική Ευρώπη, έπειτα και από την π
Το σκάνδαλο της Volkswagen όσον αφορά τη χώρα μας δεν έχει τις διαστάσεις που έχει πάρει στις ΗΠΑ, όπου και διεξήχθη η έρευνα που ανακάλυψε τις παρατυπίες, ή στην Κεντρική Ευρώπη, έπειτα και από την παραδοχή του γερμανικού εργοστασίου για 11 εκατομμύρια «ύποπτα» αυτοκίνηταΚαι αυτό γιατί ο αριθμός των πωληθέντων αυτοκινήτων με κινητήρα 2.0 TDi ο οποίος «ενοχοποιείται» είναι πολύ μικρός στην Ελλάδα λόγω των φορολογικών επιβαρύνσεων (τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας), ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Αθήνα και Θεσσαλονίκη) επετράπη τον Νοέμβριο του 2011 (επί της ουσίας μιλάμε για παραδόσεις την επόμενη χρονιά).
Με την αφαιρετική διαδικασία και σύμφωνα με τα στοιχεία ταξινομήσεων στα οποία έχουμε πρόσβαση, θα δούμε ότι ο αριθμός αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen (Audi, VW, Seat, Skoda) στα 4 χρόνια (περίπου) της απελευθέρωσης των ντίζελ υπολογίζεται περί τα 500 αυτοκίνητα, όπου η γκάμα τους (δύναται να) περιλαμβάνει τον 2.0 TDI, χωρίς ωστόσο ελλείψει επίσημων στοιχείων να μπορούμε να υπολογίσουμε τον ακριβή αριθμό.
Οι μικρότεροι κινητήρες
Βεβαίως, μια ακόμη παράμετρος έπειτα και από τις παραδοχές του εργοστασίου είναι ότι το «ένοχο» λογισμικό ενδέχεται να έχει τοποθετηθεί και σε κάποιους από τους μικρότερους ντίζελ της εταιρείας και συγκεκριμένα των 1.6 TDi, χωρίς να διευκρινίζεται περαιτέρω (αριθμός σειράς).
Πάντως η ελληνική εισαγωγική εταιρεία Kosmocar (VW, Audi) με την οποία επικοινωνήσαμε μας επισήμανε ότι βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το εργοστάσιο προκειμένου να λάβει οδηγίες, χωρίς να της έχει αποσαφηνιστεί για την παρτίδα των αυτοκινήτων που ενδέχεται να φέρουν το λογισμικό.
Σε κάθε περίπτωση, όπως μας δήλωσαν, το γεγονός αυτό δεν πρέπει να φέρει καμία απολύτως σύγχυση όσον αφορά την ασφάλεια και τα συνολικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της VW.
Οι ρύποι
Φυσικά, η κουβέντα που έχει ανοίξει αφορά το αν η συγκεκριμένη εξέλιξη επηρεάζει ή πρόκειται να επηρεάσει το κόστος των τελών κυκλοφορίας? Με τα τωρινά δεδομένα και εφόσον η «ενοχή» της VW έχει να κάνει με τη μείωση των εκπομπών μονοξειδίου του άνθρακα (ΝΟx), δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι, μέχρι να αποδειχθεί φυσικά ότι υπάρχει παρέμβαση και στο θέμα του διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ρύπου βάσει του οποίου υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας (αλλά και ένα μέρος από τη συνολική φορολόγηση των ΙΧ) πανευρωπαϊκά, αλλά και στην Ελλάδα. Κάτι τέτοιο γίνεται αντιληπτό ότι δεν θα αφορά μόνο τη VW, αλλά συνολικά την αυτοκινητοβιομηχανία.
Πηγή : imerisia.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του