ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΗΣ ΝΔ;

ΤΟ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ
«Εάν δεν είναι μόνοι, ο Μεϊμαράκης και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τότε δεν αποκλείεται να είμαι κι εγώ...
ένας από τους συνυποψηφίους» δήλωσε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στο «Πρακτορείο 104,9 FM» στην εκπομπή «Δύο στις 12» και στους δημοσιογράφους Νίκο Γιώτη και Φάνη Γρηγοριάδη.
«Έχει η ΝΔ, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, τέσσερεις απανωτές ήττες. Ευρωεκλογές, αυτοδιοίκηση - μαζί τα βάζω - τον Ιανουάριο εθνικές, δημοψήφισμα και εθνικές τον Σεπτέμβριο. Για αυτές τις ήττες δεν απολογήθηκε κανείς, δεν έκανε κανείς καμία αυτοκριτική και δεν παραιτήθηκε κανείς» είπε ο κ. Ψωμιάδης και πρόσθεσε:
«Από εκεί και πέρα θα κληθούμε εμείς να ψηφίσουμε τον νέο πρόεδρο, ασχέτως εάν είμαι ή δεν είμαι. Εγώ θα ζυγιάσω κάποια πράγματα, θα σταθμίσω κάποια πράγματα και θα δω τι θα κάνω. Όμως σας λέω, ότι εάν δεν είναι μόνοι, ο κ. Μεϊμαράκης και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τότε δεν αποκλείεται να είμαι κι εγώ ένας από τους συνυποψηφίους. Εξάλλου έδωσα εξετάσεις και δόξα σoι ο Θεός, νομίζω, είχα μια καλή πορεία».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του