Σπιρτζής ΚΑΤΑ Μητρόπουλου – Δεν έχω καμία σχέση – Δεν δίστασα ποτέ να συγκρουστώ με κανέναν

spirtzhs

Περνά σε επίθεση ο πρώην υπουργόςΔεν έχω καμία σχέση με την υπόθεση Μητρόπουλου, ξεκαθαρίζει με δήλωσή του ο Χρήστος Σπίρτζης. Μετά τα όσα ακούστηκαν περί εμπλοκής του στο αίτημα άρσης ασυλίας του Αλέξη Μητρόπουλου, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε πως ουδέποτε μεσολάβησε για κάτι τέτοιο και αναφέροντας πως δεν έχει καν γνώση της συγκεκριμένης υπόθεσης.
Σε δήλωσή του ο κ. Σπίρτζης αναφέρει πως: «Επειδή ακούστηκε το όνομά μου θέλω να δηλώσω ότι ποτέ στην πορεία μου δεν δίστασα να συγκρουστώ επάνω στο τραπέζι όσο και δημόσια με συγκεκριμένα συμφέροντα, με ΜΜΕ, με ανθρώπους που σπεκουλάριζαν τον ΣΥΡΙΖΑ και τους συντρόφους μας.Με την υπόθεση του συντρόφου μου δεν έχω καμία εμπλοκή ούτε και γνώση της υπόθεσης. Δήλωσα στον Πρόεδρο πως είμαι διαθέσιμος για οποιαδήποτε περιφέρεια, οποιαδήποτε θέση ακόμη και μη εκλόγιμη. Δεν είμαι εδώ για καμία βουλευτική ή υπουργική θέση. Όσοι
προερχόμαστε από τον σοσιαλιστικό χώρο έχουμε διπλό χρέος να υπηρετήσουμε τη ριζοσπαστική μας πολιτική και να μην αφήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ να γίνει ΠΑΣΟΚ» καταλήγει ο κύριος Σπίρτζης.
Νωρίτερα, ο Αλέξης Μητρόπουλος αναφερόμενος στον Χρήστο Σπίρτζη, είπε χαρακτηριστικά πως “κάποια κανάλια ποντάρουν πως θα μπει ο Σπίρτζης επικεφαλής στην περιφέρεια Αττικής, πάνω από τον ηρωϊκό Πάντζα, και τον Αθανασίου, και πάνω απ’ όλους μας. Άρχισε ενα πόλεμος για μένα άνευ προηγουμένου… Τα έχω αποκαλύψει στον Πρόεδρο, έχει όλον τον Φάκελο…. Ο σύντροφος Φλαμπουράρης τα ξέρει απο την Πέμπτη”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του