ΓΙΑ ΤΟ CITY PLAZA! ΜΙΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ με τον Π. Λαφαζάνη...



Αλίκη Παπαχελά.
Και που λέτε ήμουν στο Ειρηνοδικείο στην Λουκάρεως για την αποτροπή των πλειστηριασμών, που τελικά δεν λειτούργησε σήμερα, θεόκλειστα όλα, και που σκοπεύω πλέον να είμαι κάθε Τετάρτη.
Ηταν μαζεμένος απ έξω αρκετός κόσμος, μεταξύ των οποίων μέλη της ΛΑΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΠΑΜΕ, και πολλοί άνθρωποι ανεξάρτητοι.
Κι εκεί που μιλάγαμε με κάποιους φίλους, και μέλη της ΛΑΕ, κάποιος φίλος έφερε κοντά μας τον κύριο Παναγιώτη Λαφαζάνη με σκοπό να γνωριστούμε.
Με την ευγένεια που με διακρίνει έτεινα το χέρι λέγοντας "καλησπέρα κύριε Λαφαζάνη, Αλίκη Παπαχελά".
Ε ρε ποιός είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Αφρισε!
Αααα, καλά, άρχισε να φωνάζει, όχι αυτό!
"Δεν σου μιλάω, δεν θέλω καμμιά επαφή μαζί σου!"
Εγώ: Μα γιατί κύριε Λαφαζάνη;
"Με βρίζεις στο facebook και βάζεις φωτογραφία μου με την κόρη μου! Δεν έχω δικαίωμα να φωτογραφίζομαι με το παιδί μου;"
Εγώ: Μα φυσικά και έχετε αρκεί να μην διαδίδουν οι γύρω σας ότι δεν μιλιέστε και σε όποιον σας παίρνει τηλέφωνο μετά την κατάληψη να λέτε ότι δεν ξέρετε τίποτα γι αυτήν, θα ενημερωθείτε και θα επανέλθετε. Εδώ κι ενάμιση χρόνο το ίδιο λέτε, την ίδια ώρα που μέλη σας συμμετέχουν σ αυτήν την καταπάτηση που οδηγεί στην πλήρη φτωχοποίηση ενός ιδιώτη και την υπερχρέωσή του που θα τον οδηγήσει και στην φυλακή, και μάλιστα βάζετε και την κυρία Μπαρζέφσκυ που στηρίζει την καταπάτηση στο τμήμα δικαιωμάτων της ΛΑΕ να βγάζει ανακοινώσεις στήριξης! Ακόμα δεν έχετε ενημερωθεί;
"Μόνο μια κυρία με έχει πάρει τηλέφωνο για το θέμα, κανένας άλλος! Είσαι απαράδεκτη που θα με βρίζεις εμένα και την οικογένειά μου και μπλα μπλα μπλα!"
Εγώ: Είμαι σε άμυνα κύριε Λαφαζάνη και η συμμετοχή στην άλωση της περιουσίας μου μου δίνει δικαίωμα να καταφέρομαι εναντίον όποιου την στηρίζει.
"@%$#^$%&%*&^(&**"
Εγώ: Οποια σχέση θέλετε μπορείτε να έχετε και με την κόρη σας και με όποιον θέλετε, αλλά είναι απαράδεκτο να την καλύπτετε όταν παίρνει μαύρο χρήμα από παράνομα καταπατημένη περιουσία ιδιώτη.
"Αλλο αυτό."
Εγώ: Τι μου λέτε; Τι άλλο αυτό;
Απομακρύνεται συνεχίζοντας να λέει.
Εγώ: Ντροπή! Ντροπή σας!
"Αντ από κεί που θα τολμήσεις να μου πείς και ντροπή μου, καμμιά κουβέντα μαζί σου".

Για τα παραπάνω ευτυχώς υπάρχουν και πολλοί μάρτυρες.
Είναι τόσο μικρό το πολιτικό ήθος του ανδρός, που εκτός του ότι εν ολίγοις παραδέχεται ότι η κόρη του τα παίρνει εις βάρος μου και των προσφύγων, δεν είχε καν την εξυπνάδα να με χειριστεί τουλάχιστον πιό ευγενικά. Θα μπορούσε να πεί πολλά και να με κερδίσει. Θα μπορούσε να συζητήσει μαζί μου. Θα μπορούσε να προσπαθήσει να με πείσει ότι δεν είναι κακές οι προθέσεις του, πολλά θα μπορούσε. Αντ αυτών προτίμησε την οδό της ενοχής.
Να τον χαίρεστε τον αρχηγό σας εκεί στην ΛΑΕ, έτσι που το πάει με το κυάλι θα ψάχνει ψηφοφόρους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του