ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! ΑΝΗΛΙΚΗ ΙΕΡΟΔΟΥΛΗ, ΚΟΛ-ΓΚΕΡΛ, ΚΑΙΕΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ! «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΠΙΑΤΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΚΑΐΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΖΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ! ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ…» ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!







Την εφιαλτική ιστορία του 15χρονου κοριτσιού που εκδιώχθηκε από την οικογένειά του, εκπορνεύτηκε από τους φίλους της, βιάστηκε από τους προαγωγούς του και κατέληξε να γίνει κολ-γκερλ για επώνυμους επιχειρηματίες με τεράστια οικονομική επιφάνεια δημοσιεύει το Έθνος της Κυριακής.

Το ανήλικο κορίτσι περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τον εφιάλτη που είχε ζήσει τον Δεκέμβριο του 2012 στην 6η Ανακρίτρια και στην συνέχεια η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης.
Το κατηγορητήριο είναι βαρύ: αρπαγή ανηλίκου, εκπόρνευση και σωματεμπορία ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, ασέλγεια και ασέλγεια επ’ αμοιβή ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, εκμετάλλευση ευάλωτης θέσης ανηλίκου, αποπλάνηση ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, αγορά και κατοχή ναρκωτικών ουσιών (σ.σ.: κοκαΐνη) με σκοπό τη χρήση από ανήλικο και μάλιστα με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου, καθώς η ανήλικη δεν είχε κλείσει τα 15 έτη όταν τελέστηκαν οι πράξεις. Σε δίκη παραπέμπονται και οι γονείς για έκθεση και παραμέληση εποπτείας ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση.
Για την υπόθεση είχαν προφυλακιστεί οι βασικοί κατηγορούμενοι, ενώ σε ισχύ είχαν παραμείνει τα εντάλματα σύλληψης ορισμένων που διέφευγαν. Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει η δίκη για τα εγκλήματα που φέρονται να διέπραξαν οι 20 κατηγορούμενοι, σε βάρος της ανήλικης.
Σημεία από την κατάθεση της:
– «Από μικρή έμενα με τη μητέρα μου στο Περιστέρι. Πριν από δυόμισι χρόνια γνώρισε έναν κύριο και μετακομίσαμε σ’ ένα σπίτι στον Ασπρόπυργο. Η αδελφή μου, που είναι 20 ετών, ήταν μαζί μας. Τη μεγάλη μου αδελφή, που είναι 30 ετών, δεν την έχω γνωρίσει ποτέ. Την είχε διώξει ο πατέρας μου από το σπίτι όταν ήταν πολύ μικρή. Ο σύντροφος της μητέρας μου φερόταν πολύ άσχημα σε εμένα, ήταν αυθάδης μαζί μου, τον άκουγα να κάνει πράξη με τη μητέρα μου, την έπιανε σε διάφορα μέρη μπροστά μου, δεν φερόταν φυσιολογικά. Η μητέρα μου δεν αντιδρούσε. Μας έλεγε αρκετά σας μεγάλωσα, πρέπει να φύγετε. Ο πατέρας μου είναι άστεγος. Όταν έφυγα από το σπίτι μου, το είπα στη μεγάλη μου αδελφή.

Μου είπε ότι δεν μπορεί να με κρατήσει, γιατί φτιάχνει τη δική της οικογένεια. Έναν μήνα μετά, μου έδωσε μία βαλίτσα με τα ρούχα μου και πήγα στον πατέρα μου. Φως, νερό δεν είχαμε. Μαζί του δεν έμεινα ούτε μήνα. Δεν τον έβλεπα ποτέ και, όποτε τον έβλεπα, ήταν μεθυσμένος. Μου έλεγε αν δεν βρω δουλειά να συντηρώ το σπίτι, θα με κλείσει σε ίδρυμα.Γι’ αυτόν τον λόγο σηκώθηκα και έφυγα και πήγα στον Ασπρόπυργο στη φίλη μου την Ε. Γνώρισα τους φίλους της και μου πρότειναν να δουλεύω και να πηγαίνω με άνδρες. Ο Κ. είχε πάει στη Ρουμανία μήπως βρουν και κάποια άλλη κοπέλα να φέρουν για δουλειά. Η Ε. τα γνώριζε αυτά γιατί την είχαν βγάλει και εκείνη για δουλειά. Ο Β. με πήγαινε σε δύο κοντέινερ που μαζεύονταν άτομα από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν, ήταν και ένας Τσιγγάνος που είχε BMW και Mercedes».
-«Ήμουν 14 ετών και πήγα με τον Π. για 150 ευρώ! Κάναμε μπάνιο ξεχωριστά, δεν ήξερα πώς γινόταν η δουλειά. Του είπα ότι είναι η πρώτη φορά που το κάνω και μου απάντησε, “δεν πειράζει, θα γίνω ο δάσκαλός σου”»
-«Με οδήγησαν σε ένα κοντέινερ στον Ασπρόπυργο όπου ερχόμουν σε συνουσία με άτομα πακιστανικής καταγωγής και Αθίγγανους έναντι 25 ευρώ. Με πήγαιναν σε ερωτικά ραντεβού σε τροχόσπιτο στη Μάνδρα Αττικής με πελάτες και πάλι αλλοδαπούς, κυρίως πακιστανικής καταγωγής. Τα χρήματα τα έπαιρναν αυτοί και εμένα μου έδιναν 5-10 ευρώ»
– «Πήγα και βρήκα τον Φ. στη Γλυφάδα.Του είχα πει ότι είμαι 15 ετών και ήθελα να με βοηθήσει. Μου είπε ότι θα με βάλει στο μαγαζί του Μ., ένα φαστ-φουντ να δουλεύω όμως λίγες μέρες μετά με βίασε. Μου ζήτησε να του κάνω στοματικό. Αρνήθηκα και με πίεσε να το κάνω. Εκείνη την ώρα με γύρισε απότομα και από πίσω».
-«Με πήγαιναν σε μεγάλα ξενοδοχεία στην Κηφισιά, στον Άλιμο, στο κέντρο της Αθήνας. Με «πλάσαραν» σε πελάτες με μεγάλη οικονομική επιφάνεια, έπαιρναν τα χρήματα και μου έδιναν μόνο τροφή»
– «Με πήγαιναν στον (σ.σ.: αναφέρεται το όνομα πολύ γνωστού επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας). Είχαμε συναντηθεί στο (σ.σ.: γνωστό νυχτερινό κέντρο στη Λ. Ποσειδώνος) και με πήρε με το πολυτελές αυτοκίνητό του και με πήγε σπίτι του. Με έβαζε σε τζακούζι στον τελευταίο όροφο και εκείνος έπαιρνε την πιατέλα με την κοκαΐνη, καθόταν χαλαρός στο τζακούζι, ρούφαγε κόκα και μου έλεγε και μένα να κάνω. Ερχόμασταν σε κατά φύση συνουσία. Την πρώτη φορά, μου έδωσε 900 ευρώ. Μου πρότεινε να μείνω μαζί του και να μου βάλει 50-100 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό μου.

Ήθελε να με πάρει, γιατί είμαι Ελληνίδα και πάνω απ’ όλα είμαστε Σπαρτιάτες. Μου έβαζε και το τραγούδι της Σπάρτης. Το είπα στους (…) και μου είπαν να του πω να τους δώσει τα λεφτά να με πουλήσουν σ’ αυτόν. Είχα καταλάβει και στο παρελθόν ότι έψαχναν να με πουλήσουν στο εξωτερικό».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του