Παπαθανασίου: Eυχαριστώ δεν θα πάρω … Η Τάνια Ιακωβίδου Boυλευτής Β Αθηνών


edra
Η δημοσιογράφος Τάνια Ιακωβίδου, παίρνει την έδρα της ΝΔ στην Β Αθηνών μετά την παραίτηση του Άρη Σπηλιωτόπουλου! Ο πρώτος επιλαχόν Γιάννης Παπαθανασίου προτίμησε τα 100.000 ευρώ το χρόνο από τα Ελληνικά Πετρέλαια παρά να προσφέρει στα κοινά...
Τι λέει ο Παπαθανασίου
Ο πρόεδρος του ΔΣ των Ελληνικών Πετρελαίων, πρώην υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιάννης Παπαθανασίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Ο κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος ανακοίνωσε σήμερα την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα προκειμένου να διεκδικήσει το Δήμο Αθηναίων. Με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών του Ιουνίου 2012, είμαι ο πρώτος επιλαχών για να καταλάβω τη βουλευτική έδρα που μένει κενή στη Βʼ Περιφέρεια Αθήνας.

Ωστόσο, λόγω της πρόσφατης ανάληψης των καθηκόντων μου ως Προέδρου του Δ.Σ. των Ελληνικών Πετρελαίων, δεν θεωρώ σωστό να αποδεχθώ τη θέση στη Βουλή.
Είναι επιλογή μου να τιμήσω στο ακέραιο την αποστολή που μου ανατέθηκε, δουλεύοντας με σοβαρότητα και συνέπεια, όπως έχω πράξει στο σύνολο της πολιτικής μου διαδρομής".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του