Ένοχη λόγω... συνωνυμίας!




Μια ανάσα από τα… κάγκελα της φυλακής έφτασε μια ανυποψίαστη γυναίκα από το Λουτράκι, με έγκλημά της την… απλή συνωνυμία με μια άλλη γυναίκα, που καταδικάστηκε σε φυλάκιση εν αγνοία της!

Η Μαργαρίτα Γέρου βρέθηκε στο αστυνομικό τμήμα του Λουτρακίου και άκουσε από τον διοικητή ότι θα πρέπει να εκτίσει ποινή φυλάκισης δύο μηνών για ένα αδίκημα οικονομικού χαρακτήρα (μη τήρηση παραστατικών δρομολογίων φορτηγών), το οποίο όχι απλά δεν είχε ιδέα, αλλά και δεν θα μπορούσε να το έχει διαπράξει, καθώς ως εργαζόμενη στο Δημόσιο δεν διαθέτει επιχείρηση…

Παρ' όλα αυτά και ενώ με μια απλή διασταύρωση των στοιχείων της υπόθεσης θα ήταν πολύ εύκολο να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε την παρεξήγηση, η δίωξη -επιβολή της ποινής πλέον- συνεχίστηκε κανονικά.

Η… άτυχη, για το όνομα που της δόθηκε, Μαργαρίτα Γέρου πλήρωσε εγγύηση ύψους 600 ευρώ για να γλιτώσει τη φυλακή και στις 8 Μαΐου δικάζεται και πάλι, με στόχο αυτή τη φορά να κάνει η ίδια τη δουλειά της αστυνομίας και να αποδείξει ποιος είναι ο πραγματικός ένοχος, ώστε να «καθαρίσει» το όνομά της…

Η Μαργαρίτα Γέρου καταδικάστηκε ερήμην και συνελήφθη για ένα αδίκημα... συνωνόματης!
Η Μαργαρίτα Γέρου καταδικάστηκε ερήμην και συνελήφθη για ένα αδίκημα... συνωνόματης!


Η Μαργαρίτα Γέρου υπέβαλε ένσταση και στη νέα δίκη θα προσπαθήσει να αποδείξει το... αυτονόητο
Η Μαργαρίτα Γέρου υπέβαλε ένσταση και στη νέα δίκη θα προσπαθήσει να αποδείξει το... αυτονόητο


Η ίδια περιέγραψε την απίστευτη περιπέτειά της στο zougla.gr:

«Ξαφνικά ήρθε στο σπίτι μου ένα περιπολικό και με συλλάβανε. Στις έντονες ενστάσεις και απορίες μου, οι αστυνομικοί με ενημέρωσαν ότι έγινε μια δίκη, το 2010, στην οποία καταδικάστηκα ερήμην, σε ποινή φυλάκισης 2 μηνών.

»Εξήγησα στη συνέχεια στον διοικητή ότι δεν είμαι εγώ αυτή που αναζητούν, εγώ είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου, αρά εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσα να έχω εμπλοκή με το συγκεκριμένο αδίκημα για το οποίο… καταδικάστηκα, αλλά μου είπαν ότι είμαι η μοναδική εν ζωή με αυτό το όνομα. Οπότε η διαδικασία της δίωξης θα έπρεπε να συνεχιστεί κανονικά!

»Στο κατηγορητήριο αναφέρονταν διευθύνσεις σπιτιών στα οποία εγώ δεν είχα μείνει ποτέ. Επίσης, η συνονόματή μου είχε επισήμως εταιρεία με φορτηγά, την οποία εγώ δεν θα μπορούσα να έχω, ως εργαζόμενη στο Δημόσιο.

»Τώρα είμαι έξω με αναστολή, στις 8 Μαΐου 2014 γίνεται το δικαστήριο, όπου θα πρέπει να αποδείξω ότι… δεν είμαι ελέφαντας. Δηλαδή θα πρέπει ό,τι δεν έχει κάνει η αστυνομία να το κάνω εγώ, δηλαδή να βρω την πραγματική Μαργαρίτα Γέρου που διώκεται για το αδίκημα.

»Και πράγματι, βρήκα όλα τα στοιχεία της και θα τα δώσω στον εισαγγελέα, που οφείλει να τα ταυτίσει με τα δικά μου και να… λάμψει η αλήθεια. Δεν θα το αφήσω έτσι όμως! Θα κάνω αγωγές! Δεν μπορεί να συλλαμβάνεται ένας πολίτης για μια απλή συνωνυμία, να πληρώνει 600 ευρώ εγγύηση, για μια παρεξήγηση της Πολιτείας» τονίζει εξοργισμένη…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του