Ελεύθερος ο Γαβαλάς.- Η συγκλονιστική απολογία του


gavalasΠριν από λίγο αφέθηκε ελεύθερος ο Λάκης Γαβαλάς που είχε συλληφθεί το πρωί λόγω χρεών στο Δημόσιο.Το αυτόφωρο δικαστήριο τον άφησε ελεύθερο αφού του ρύθμισε το χρέος του που ξεπερνά τις 70 χιλιάδες ευρώ.
Πριν από 9 μέρες ο Λάκης Γαβαλάς είχε καταδικαστεί για χρέη σε 5 χρόνια φυλακή. Το δικαστήριο ρύθμισε σε δόσεις το ύψος εξαγοράς της ποινής που ανέρχεται σε 70 χιλιάδες ευρώ.
Η ρύθμιση έχει ως εξής: Το χρέος θα εξοφληθεί σε 3 χρόνια σε 36 ισόποσες δόσεις και η πρώτη δόση είναι στις 15 Ιανουαρίου. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθεί σε μία δόση θα εκτίσει την ποινή του.
Ο Λάκης Γαβαλάς στην απολογία του είπε στους δικαστές:
"Λόγω της κρίσης βρέθηκα το 2010 σε αδιέξοδο. Ζητήσαμε βοήθεια από τις τράπεζες δεν μας την έδωσαν και τον τελευταίο καιρό διασύρομαι καθημερινά. Ποιός με αυτό το διασυρμό θα σκεφτεί σοβαρά για μένα; Εγώ δουλεύω σε ένα κανάλι, προσπαθώ να ζήσω, τι άλλο να κάνω; Δώστε μου τη δυνατότητα να βρω την ηρεμία μου, να φέρω χρήματα στη χώρα μου. Όταν πλήρωνα μισθό 6.000 ευρώ στη νύφη του Πρωθυπουργού κανείς δεν είπε ο Λάκης είναι καλός. Μου έχουν κατάσχει ακόμα και το μισθό που παίρνω από τον Αντέννα για τη συνεργασία μου. Είναι σαν να μου λένε πήγαινε στη φυλακή".

Σε ερώτηση του δικαστηρίου αν θα βρει α χρήματα γα να πληρώνει τη δόση κάθε μήνα απάντησε: «θα με ελεημονήσουν οι φίλοι μου».
Αναφέρθηκε στα τρία ακίνητα αξίας 40 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία έχει παραχωρήσει από την πρώτη στιγμή στο Δημόσιο με ανέκκλητο πληρεξούσιο. Η αξία του , είπε, την απαίτηση των 17 εκατομμυρίων του Δημοσίου.
Ο πρώην περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός είχε ζητήσει να μεταφερθεί εκεί η περιφέρεια αφού κάθε χρόνο πληρώνει 10 εκατομμύρια σε ενοίκια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του