ΓΙΑ ΤΙΣ "ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ!" ΒΟΜΒΑ από τον ανταποκριτή του ΑΠΕ στη Νέα Υόρκη...




Ο Γιώργος Μηλιώνης, ανταποκριτής του Αθηναϊκού Πρακτορείου στις ΗΠΑ, έκανε μια δήλωση '- βόμβα για το γνωστό ως #perouka_gate, με την υπόθεση των δημοσιογράφων Θάνου Δημάδη και Δημήτρη Σουλτογιάννη στη Νέα Υόρκη.
Με αφορμή τις επικρίσεις ότι αυτός μετέδωσε ότι συνελήφθησαν, κάτι που δεν συνέβη, ο ανταποκριτής του ΑΠΕ επισημαίνει πως δεν ήταν αυτός ο συντάκτης του εν λόγω τηλεγραφήματος, αφήνοντας έτσι εκτεθειμένη τη διοίκηση του ΑΠΕ και τον γενικό διευθυντή του Μιχ. Ψύλλο!


Αναλυτικά η δήλωση του Γιώργου Μηλιώνη:
«Τις τελευταίες ημέρες πληροφορήθηκα ότι το όνομά μου ενεπλάκη στην περιβόητη ιστορία “με τις περούκες” στην Ν. Υόρκη.
Περίμενα από όσους έχουν την επαγγελματική, δεοντολογική και ηθική ευθύνη να αποκαταστήσουν πλήρως την αλήθεια γύρω από το σχετικό τηλεγράφημα του ΑΜΠΕ.
Δεν το έπραξαν.
Κατόπιν τούτου, δηλώνω ανοιχτά και υπεύθυνα ότι ο συντάκτης του εν λόγω τηλεγραφήματος ΔΕΝ είμαι εγώ.
Τα κείμενα τα οποία αποστέλλω στο ΑΜΠΕ φέρουν πάντοτε την υπογραφή μου, είτε με πλήρη αναφορά του ονοματός μου, είτε με τα αρχικά Γ.Μ
Η μέχρι τώρα σιωπή μου, υπαγορεύθηκε από καθαρά λόγους επαγγελματικής ευσυνειδησίας και υπευθυνότητας, δεδομένου ότι βρισκόμουν σε αποστολή κάλυψης της επίσκεψης του πρωθυπουργού ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ στην Ν. Υόρκη και της παρέμβασής του στην ΓΣ του ΟΗΕ.
Εξαιτίας αυτού δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου να θέσει υπεράνω τέτοιας σημασίας γεγονότος, την διευθέτηση ενός προσωπικού ζητήματος, πολύ περισσότερο που η αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος μου είναι αποκλειστική ευθύνη άλλων.
Γιώργος Μηλιώνης
Δημοσιογράφος»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του