Τι απαντά ο νομικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά Ιωάννης Καράκωστας στις κατηγορίες των Ανεξάρτητων Ελλήνων – Όλη η ανακοίνωση

Ο νομικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά έδωσε στη δημοσιότητα ανακοίνωση, απαντώντας στις κατηγορίες των Ανεξάρτητων Ελλήνων, δηλώνοντας πως θα προσφύγει στη δικαιοσύνη.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:




«Όπως είναι γνωστό ασκώ δικηγορία από το έτος 1968 ανελλιπώς.

Στο πλαίσιο της άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος και πάντα σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που το διέπουν, υπήρξα νομικός σύμβουλος πολλών προσώπων, μεταξύ άλλων και της εταιρείας Siemens στην Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, όχι μόνο δεν το έχω αποκρύψει, αλλά το έχω ο ίδιος δημοσιοποιήσει, καθώς περιλαμβάνεται στο βιογραφικό μου, το οποίο έχω αναρτήσει στην ιστοσελίδα του δικηγορικού μου γραφείου. 

Όπως είναι ευνόητο, για τις νομικές μου υπηρεσίες ελάμβανα τη συμφωνηθείσα αμοιβή. Με δεδομένο ότι είχα επιλέξει να παρέχω τις υπηρεσίες μου ως νομικός σύμβουλος, όχι από γραφείο εγκατεστημένο εντός της εταιρείας, αλλά από το προσωπικό δικηγορικό μου γραφείο, είχα απευθείας σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, προκειμένου να είμαι σε θέση να παράσχω ευχερώς και αμέσως τις νομικές υπηρεσίες μου.

Η συνεργασία μου με την Siemens έληξε μετά την ανάληψη της διεύθυνσής της στην Ελλάδα από τον κ. Χριστοφοράκο. 

Ο κ. Χριστοφοράκος ουδέποτε με δέχθηκε στο γραφείο του, παρά το γεγονός ότι ήμουν νομικός σύμβουλος της εταιρείας και μου κατέστησε με τη συμπεριφορά του σαφές ότι επιθυμεί την απομάκρυνσή μου. 

Επειδή υπό τις παραπάνω συνθήκες η συνεργασία με την εταιρεία είχε καταστεί πλέον αδύνατη, σύντομα μετά την ανάληψη της διεύθυνσης της εταιρείας από τον κ. Χριστοφοράκο παραιτήθηκα από τη θέση του νομικού συμβούλου.

Πλην των ανωτέρω ουδεμία άλλη σχέση έχω με την εταιρεία SIEMENS.

Η επίθεση που δέχομαι τις τελευταίες ημέρες αναμφίβολα με λυπεί βαθύτατα. Ως νομικός, όμως, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, στην οποία επιφυλάσσομαι να προσφύγω για την αποκατάσταση της τρωθείσας τιμής και υπόληψής μου.»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του