Στην θηβα το ακριβοτερο νερο....


σημερα ηρθε ο λογαριασμος του νερου τι να δω δεν πιστευα στα ματια μου για 13 κ.μετρα νερου που εχω καταναλωση και αξια εχουν 5,85 ευρω
........ ο δημος μου ζηταει 46,50 ευρω . πατε καλα εκει στο δημο ? δημαρχε εσυ παιρνεις 5000 ευρω και απο 2500 καθε αντιδημαρχος τι λογαριασμος ειναι αυτος.... 22,67 παγια τελη πλακα μου κανετε να ξερω.... αν δεν ξερεις ο μεσος μισθος ειναι 500 ευρω και εσυ μου ζητας για 13 κ.μετρα νερου 46,50 ευρω...οταν η καταναλωση που εχω κανει κοστιζει 5,85 ευρω........ ΥΓ την απαντηση θα την παρεις στις επομενες δημοτικες εκλογες.... εχω καλη μνημη...........

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του