ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΜΕ ΤΙΣ OFFSHORE ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ


Η εμπλοκή του ονόματος του αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας Ιωάννη Ράμμου στην υπόθεση Καρατζαφέρηγια τα εξοπλιστικά σήμανε συναγερμό στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με αποτέλεσμα ο ΠεριφερειάρχηςΚώστας Μπακογιάννης να...
ζητήσει την παραίτησή του.
Ο Ι. Ράμμος που φέρεται σύμφωνα με το πόρισμα των εισαγγελέων Κατά της Διαφθοράς Αντώνη Ελευθεριάνου και Πόπης Παπανδρέου, να είναι ένα από τα πέντε πρόσωπα που ελέγχονται μαζί με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ για παθητική δωροδοκία και ξέπλυμα μαύρου χρήματος υπέβαλε την παραίτησή του, η οποία έγινε δεκτή.

Όπως υποστηρίζει ο απόστρατος στρατιωτικός στην επιστολή του παραιτείται για λόγους ευθιξίας και ηθικής τάξης, ενώ δηλώνει βέβαιος ότι η αλήθεια θα λάμψει διαλύοντας τις όποιες σκιές για το όνομά του.

Διαβάστε την επιστολή παραίτησης του Ιωάννη Ράμμου:

«Επειδή πρόσφατα δημοσιεύματα εμπλέκουν το όνομα μου σε υπόθεση η οποία ερευνάται από τη δικαιοσύνη, και παρότι η υπόθεση αυτή είναι άσχετη με τα καθήκοντά μου ως Αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας, για λόγους ευθιξίας και ηθικής τάξης, σας υποβάλω την παραίτηση μου. Όσον αφορά την ουσία της υποθέσεως στην οποία εμπλέκομαι, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η αλήθεια θα λάμψει και θα διαλυθούν οι οποιεσδήποτε σκιές προς το πρόσωπό μου. Σας ευχαριστώ για την άψογη μέχρι τώρα συνεργασία μας, όπως επίσης, πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους συμπολίτες μου για την εμπιστοσύνη τους. Ευχαριστώ τέλος, τους συνεργάτες μου και τις υπηρεσίες που εργάστηκαν και συνεργάστηκαν άψογα μαζί μου. Είμαι βέβαιος, ότι ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, ο τόπος μας, η Στερεά Ελλάδα και η Φωκίδα μπορούν να αναπτυχθούν και να προχωρήσουν μπροστά. Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο το οποίο έχετε αναλάβει και είμαι σίγουρος ότι θα το διεκπεραιώσετε με απόλυτη επιτυχία».

Για μηδενική ανοχή σε οποιαδήποτε σκιά έκανε λόγο ο κ. Μπακογιάννης: «Στην πορεία μας, με διαφανείς διαδικασίες και καθαρή διοίκηση, δε θα επιτρέψω καμία σκιά. Ακόμα και για την παραμικρή υπόνοια, η μηδενική ανοχή είναι μονόδρομος. Ύψιστος στόχος όλων μας πρέπει να είναι η αποκατάσταση των δεσμών εμπιστοσύνης των πολιτών με τους θεσμούς».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του