ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ : ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ


"ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ"!
«Σε μία προηγούμενη συνέντευξη μου, είπα και κατηγορήθηκα για αυτό ότι δεν βιάζομαι να γίνω πρωθυπουργός. Δεν έχω καμία ιδιαίτερη πρεμούρα να καθίσω...
στην καρέκλα» είπε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στην εκπομπή «Στον Ενικό» και τον Νίκο Χατζηνικολάου.
"Δε θέτει κανείς σήμερα ζήτημα οικουμενικής. Ο κ. Τσίπρας λέει πως αισθάνεται άνετα με την κοινοβουλευτική του πλειοψηφία. Ο κ. Τσίπρας επέλεξε να κυβερνήσει με τον κ. Καμμένο, ενώ θα μπορούσε να επιλέξει άλλους, για να συγκυβερνήσει. Διαχειρίζεται κρίσιμα ζητήματα με μεγάλη ανευθυνότητα. Έχει δείξει πως δε μπορεί να ολοκληρώσει την αξιολόγηση. Θέτει σε εφαρμογή ένα παράλληλο πρόγραμμα άλωσης του κράτους. Έχω ένα πλαίσιο συνεννόησης και αφορά στα εθνική θέματα. Δε μπορεί να υπάρξει σε άλλα ζητήματα. Μας χωρίζει άβυσσος ως προς την ουσία των πολιτικών που θέλουμε να εφαρμόσουμε. Με ένα κόμμα σαν τον ΣΥΡΙΖΑ δε μπορούμε να συγκυβερνήσουμε. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στον κ. Τσίπρα", σημείωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
«Εμένα με ενδιαφέρει αυτό το οποίο είναι εθνικά ωφέλιμο και χρήσιμο, δεν πιστεύω ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις για μία συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ και με τον κ. Τσίπρα. Κάθε μέρα που περνάει μέσα από τις συμπεριφορές αυτής της κυβέρνησης και μέσα από αυτά τα οποία βλέπω εμπεδώνεται αυτή η πεποίθηση μου, ότι δεν μπορούμε να συγκυβερνήσουμε με τον κ. Τσίπρα και προτιμώ τις καθαρές λύσεις» πρόσθεσε.
Δεν το γνωρίζω αν θα πάμε σε εκλογές. Εάν η κυβέρνηση χάσει την εμπιστοσύνη στη Βουλή, θα ενεργοποιηθούν οι προβλέψεις του Συντάγματος. Μεταξύ οικουμενικής και κυβέρνησης διαλέγω τις εκλογές. Δε μπορεί να δουλέψει στην πράξη μια οικουμενική κυβέρνηση. Εάν σήμερα ο κ. Τσίπρας χάσει τη δεδηλωμένη, αυτό θα συμβεί γιατί βουλευτές του δε θα τον στηρίξουν. Τι σας κάνει να πιστεύετε πως αυτό που δε θα ψηφίσουν με τον κ. Τσίπρα θα το ψηφίσουν με μία οικουμενική; Δε βιάζομαι να γίνω πρωθυπουργός. Με ενδιαφέρει το εθνικά ωφέλιμο", είπε.
Κάθε μέρα που περνάει εμπεδώνεται αυτή η πεποίθησή μου. Μία οικουμενική κυβέρνηση θα ήταν θνησιγενής. Δε ζητώ εκλογές. Εάν απολέσει ο κ. Τσίπρας την πλειοψηφία θα είναι λόγω της δικής του υπευθυνότητας. Έχω απέναντί μου ένα άνθρωπο που οδηγεί τη χώρα σε λάθος κατεύθυνση. Υπάρχει μεγάλο χάσμα με την Κουμουνδούρου", σημείωσε και διαμήνυσε, εκ νέου, πως η Νέα Δημοκρατία δε θα ψηφίσει το ασφαλιστικό νομοσχέδιο του υπουργού Εργασίας, Γιώργου Κατρούγκαλου, αν και άφησε ανοιχτό παράθυρο στήριξης επιμέρους διατάξεων. Η κυβέρνηση δήθεν διαπραγματεύεται. Η οικονομία και το Χρηματιστήριο καταρρέουν. Στις προτάσεις μου δεν πήρα απάντηση. Δε βλέπω καμία πρόοδο στη διαπραγμάτευση. Εάν επαναληφθεί το σκηνικό του 2015 θα είναι καταστροφή…Η χώρα χρειάζεται επενδύσεις. Ανασυγκρότηση του κράτους. Πιστεύω πως η ελληνική οικονομία έχει δυνατότητα ανάπτυξης. Αρκεί να υπάρξει μία κυβέρνηση που θα φέρει επενδύσεις και θα σταθεί αρωγός στον ιδιωτικό τομέα", επεσήμανε.
Aναφερόμενος στο ασφαλιστικό ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι στις προτάσεις που κατέθεσε στη Βουλή δεν έχει πάρει απάντηση και επανέλαβε ότι η ΝΔ θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης αφήνοντας ωστόσο ανοικτό το ενδεχόμενο να ψηφίσει επιμέρους διατάξεις.
Επιπρόσθετα για τα θέματα των αγροτών, είπε ότι σήμερα συναντήθηκε με κάποιους εκπροσώπους του αγροτικού κόσμου και επανέλαβε την πάγια θέση της ΝΔ ότι δεν στηρίζει μπλόκα.
«Να θυμίσω τι έλεγε ο κ. Τσίπρας πάνω στα τρακτέρ. Εγώ Τσίπρας δεν θα γίνω», πρόσθεσε και επισήμανε ότι η διαπραγμάτευση με τους δανειστές πρέπει να κλείσει.
«Τον κατηγορώ ότι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι νέος είναι πιο παλιός από το παλιό. Εγώ έχω ασκήσει κριτική και στο δικό μου κόμμα. Τραβάμε γραμμή με το παρελθόν και αυτά τα λάθη δεν θα τα επαναλάβουμε», ανέφερε.
«Πιστεύω ακράδαντα πως θα μπορούσαμε να πορευτούμε χωρίς νέο μνημόνιο» είπε μιλώντας στο STAR.
Και τότε, απαντώντας στο ποιος έφταιξε που μας ήρθε καπέλο το νέο πρόγραμμα, έδωσε μία μονότονη απάντηση: Μα φυσικά ο Βαρουφάκης! Προανήγγειλε μάλιστα για πως θα κάνει εξεταστική για το πρώτο εξάμηνο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του