Σώρρα ΑΠΑΤΕΩΝΑ θέλω να μου κάνεις μήνυση γιατί σε κατηγορώ ότι εχεις πλαστά και ψεύτικα χαρτιά και κοροϊδεύεις τον Ελληνικό λαό!




Σώρρα εγώ είμαι ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, δείξε μας εσύ τι είσαι στο δικαστήριο.

Μαστίγιο και Καρότο κατά του ελληνικού λαού ξένοι ντόπιοι και όλα τα μαζέματα των απατεώνων μαζί με τα κινήματα που γέμισε η Ελλάδα!
Το βασανιστήριο της σταγόνας κατά του ελληνικού λαού από αυτούς που τους τίμησε σαν ηγέτες του‼!


Φάλαγγα κατά του ελληνικού λαού διότι οι ηγέτες μας είναι ανώμαλοι σαδομαζοχιστές‼!

Και μετά από το ολοκληρωτικό ξεζούμισμα, στέλνετε στο σφαγείο τον Ελληνικό λαό‼!

Οι νέοι Έλληνες πρέπει πάση θυσία να μην έχουν καμία συνέχεα με την κληρονομική τους ιστορία, σχεδόν το έχετε καταφέρει‼

Πρέπει οι άνθρωποι να δυστυχούν για να μην έχουν χρόνο και κουράγιο ούτε για επαναστάσεις, ούτε για σκέψεις και αντιρρήσεις, απελπισμένοι θα νιώθουν ότι

εκεί στο μαντρί είναι εξασφαλισμένοι, μέχρι να οδηγηθούν στο σφαγείο‼

Να μην έχουν κουράγιο ούτε να κλάψουν ή να θάψουν τους αδικοχαμένους ανθρώπους τους!

Μέσα σε αυτήν την φρίκη διάφοροι απατεώνες ιδιώτες και κινήματα του πλασάρουν μάνα εξ’ ουρανού, μόνο που αντί για μάνα εξ’ ουρανού από πίσω καλά τυλιγμένα σε ωραία σελοφάν είναι σκατά , είναι απάτες, είναι φρίκη χειρότερη από αυτή που βρισκόμαστε σήμερα.

Ένας από αυτούς τους χλιδάτους απένταρους δισεκατομμυριούχους είναι και ο πολλά βαρύς Σώρρας μαζί με μια κλίκα την END διεθνών προδιαγραφών που των πατρονάρει!


Εδώ θα σταθώ λίγο να εκφράσω μαζί με τους ανατριχιαστικούς φόβους μου και την μεγάλη μου λύπη.

Δεν θα το πίστευα ποτές ότι ο χώρος που λέει ότι εκπροσωπεί τους αρχαίους προγόνους μας καλύπτει και σιγοντάρει αυτόν τον λιγδιάρη απατεώνα Σώρρα‼!

Πρόσεξε Σώρρα σε λέω λιγδιάρη και απατεώνα και Γύφτο Ρωμά και ξέρεις γιατί επειδή είδα ότι η δικαιοσύνη σε πάει αφού ικανοποιείς σχέδιά τους, είπα να σε προκαλέσω να μου κάνεις μήνυση στα Ελληνικά δικαστήρια μια και παραμένω άσημος να γίνω γνωστός και ήρωας γιατί αν μου κάνεις μήνυση ο δικηγόρος μου μαζί με εμένα θα σε ξεσκίσουμε αφού γνωρίζω ότι τα ομόλογα σου είναι αξίας ίσια με κωλόχαρτο και γιατί υπάρχει περίπτωση να μας μολύνουν και σαν κωλόχαρτα. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, άντε να δούμε τι θα παρουσιάσεις αν έχεις α@χ@δια;;; Να μου κάνεις μήνυση να δείξεις στους κολλητούς σου τα ζώα που σε επικαλούνται με φαιδρές μαλα@ίες, να μην λένε ότι από αυτό που έχουμε πάθει τι χειρότερο μπορούμε να πάθουμε με τον Σώρρα;

Ντρέπομαι που και αυτοί που το λένε είναι συμπολίτες μου και μορφωμένοι! Σε τι ποντάρουν επάνω σου θα το μάθουμε στο δικαστήριο αν μου κάνεις μήνυση, αφού θα είναι απ’ έξω να σε χειροκροτάνε, τόση αξία έχουν τέτοια κάνουν‼!

Σώρρα στο λέω ξανά μεγαλοφώνως ότι είσαι ο μεγαλύτερος απατεώνας που υπάρχει στην γη και απ αριθμών ένας κίνδυνος για την Ελλάδα και τον ελληνισμό.

Στο ξανά λέω αν έχεις α@χί@ια αντρικά κάνε μου μήνυση να αποδείξεις στα ζώα που σε πατρονάρουν ότι είσαι αυτό που λες;;;

Δεν θα σε ενοχλούσα γιατί ξέρω ότι τέτοια θέλεις για διαφήμιση αλλά τρομάζω που βλέπω αρκετά ζώα συνανθρώπους μου να έχουν πέσει στην βρόμικη και επικίνδυνη παγίδα σου!


Όταν αποφασίσεις να μου κάνεις μήνυση να μου το πεις να σου στείλω και τα πλήρη στοιχεία μου για να κάνουμε γρήγορα το ξεβράκωμά σου , άντε και καλό ραντεβού στα δικαστήρια που θα είναι και ο τάφος σου, σας, όχι σαν το στημένο δικαστήριο της πουστιάς, αλλά αληθινό δικαστήριο με στοιχεία‼!
Σώρρα κάτι μου λέει ότι θα με κάνεις ήρωα και διάσιμο, άντε γιατί δεν αντέχω στην αφάνεια, εγώ σε κατηγορώ στα ίσια τον μεγαλύτερο απατεώνα και τον ποιο επικίνδυνο άνθρωπο για την πατρίδα μου και ας επαναλαμβάνομαι. Εγώ δεν είμαι Αμερικανάκι να καλοπερνώ, εμένα με έχουν ξεσκίσει αυτοί που ενώ τους έχεις κάνει μηνύσεις του κώλου για ξεκάρφωμα σε καλύπτουν αφού δεν σε έχουν κλείσει μέσα ακόμα, θα το πράξω εγώ;;;

Λοιπόν Σώρρα Ρώμο-γυφτα εγώ είμαι γνήσιος Έλληνας και σε προκαλώ ότι είσαι απατεώνας, πάρε τα ομόλογά σου τα κάλπικα, τα ψεύτικα και έλα να τα δείξεις και να αποδείξεις στα ζώα που σε πιστεύουν ότι είναι αληθινά;;; 

Εγώ για χάρη της πατρίδος μου αν αποδείξεις ότι είναι αληθινά θα πάω μόνος μου ως συκοφάντης στην φυλακή‼!


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του