ΑΔΩΝΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ...

ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ;
Τη στήριξή του στον Άδωνι Γεωργιάδη εξέφρασε ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας...
Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος το 2009 είχε διεκδικήσει την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, απέναντι στον Αντώνη Σαμαρά και τη Ντόρα Μπακογιάννη καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση με ποσοστό περί το 10%.
«Έχω επανειλημμένα εκφράσει την εκτίμηση μου στο πρόσωπο του Άδωνι Γεωργιάδη, ενός από τους ελάχιστους μέσα στη ΝΔ που με στήριξαν δημόσια στα δύσκολα», ανέφερε σε σχετική δήλωση ο κ. Ψωμιάδης, ο οποίος είχε εκδηλώσει και σε αυτή την εκστρατεία την πρόθεση να μπει στην κούρσα της διαδοχής, πλην όμως δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες 50 υπογραφές κομματικών στελεχών για να είναι υποψήφιος. «Ο μεστός πολιτικός του λόγος, η μαχητικότητα του, ο πατριωτισμός του, η δυναμική του παρουσία και η άριστη επαφή του με την κοινωνία τον κατατάσσουν αναμφισβήτητα στους πρωταγωνιστές της επόμενης ημέρας της ΝΔ», πρόσθεσε ο πρώην περιφερειάρχης.

Από την πλευρά του, ο κ. Γεωργιάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του, μέσω της ακόλουθης δήλωσης: «Είμαι από του ανθρώπους που τους φίλους μου τους θυμάμαι όχι μόνο όταν έχουν αξιώματα και είναι ισχυροί αλλά και όταν περνούν δυσκολίες. Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης υπήρξε πάντα ένας αγωνιστής της παράταξης. Αυτό το έχω πει σε όλους του τόνους και με όλους τους τρόπους πολύ πριν από την σημερινή του δήλωση υπέρ μου. Θέλω να πω για άλλη μια φορά, ότι η Νέα Δημοκρατία που εγώ οραματίζομαι είναι μια ομάδα και δεν ξεχνάει ποτέ τους ανθρώπους της. Παναγιώτη, σε ευχαριστώ».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του