Σοκάρει ο κατηγορούμενος για την δολοφονία της Φαίης: «Δεν είμαι δολοφόνος, τη χτύπησα πάνω στα νεύρα μου»





Με ψυχραιμία ο 29χρονος κατηγορούμενος για τη δολοφονία της Φαίης Μπάχλα ισχυρίστηκε στην απολογία του ενώπιον του δικαστηρίου, πως σε καμία περίπτωση δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει τη σύντροφο του, πριν από περίπου τέσσερα χρόνια στη Νέα Μάκρη.

«Δεν είμαι δολοφόνος. Με παρουσιάζουν σαν έναν άνθρωπο που δεν ξέρω καν. Ένας απερίσκεπτος ήμουν χωρίς μυαλό, άμυαλος. Αυτόν τον άνθρωπο που παρουσιάζουν τον δολοφόνο, το φονιά εγώ δεν το ξέρω .Την κοπέλα τη χτύπησα πάνω στα νεύρα μου ποτέ δεν σκέφτηκα οτι θα κάνω τέτοια ζημιά. Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι μπορούσα σηκώνοντας τα χέρια μου να κάνω τέτοια ζημιά σε άνθρωπο . Εκείνο το βράδυ τσακωνόμασταν δεν σκέφτηκα τίποτα…» είπε.

Ο Βαγγέλης Στεφανάκης μιλώντας για τη Φαίη έκανε λόγο για μια σχέση στην οποία κυριαρχούσε το πάθος και η ζήλια . Όπως είπε ο ίδιος χωρίς να το θέλει έγινε το μήλον της έριδος ανάμεσα στις δυο αδελφές, οι οποίες τον διεκδικούσαν κηρύσσοντας » πόλεμο» η μια στην άλλη.

«Με την Μαριαλένα έγινε για χαζομάρα » είπε ο κατηγορούμενος αναφερόμενος στο βράδυ πάθους που έζησε με την αδελφή της συντρόφου του και αποτέλεσε την απαρχή μιας θυελλώδους περιόδου για το ζευγάρι. Ο κατηγορούμενος υποστήριξε πως έτρεφε τρυφερά αισθήματα για τη Φαίη και δεν τον ενδιέφερε η αδελφή της, η οποία ωστόσο προσπαθούσε να τους δημιουργεί συνεχώς προβλήματα.

Πρόεδρος : Μήπως την χτυπήσατε και με τα πόδια;

Κατηγορούμενος : Μπορεί να της έδωσα και δυο μπουνιές.

Πρόεδρος : Δεν μιλάμε για μπουνιές αλλά για κλωτσιές.

Κατηγόρουμενος : Δεν θυμάμαι πάνω στα νεύρα μου.

Πρόεδρος : Τα χτυπήματα, ακόμη και με τα χέρια, ήταν σοβαρά χτυπήματα.

Κατηγορούμενος: Δεν σκέφτηκα ότι θα γινόταν τέτοια ζημιά.

Προέδρος : Τη χτυπήσατε με χαστούκια στο κεφάλι;

Κατηγορούμενος : Ναι. Σφαλιάρες μόνο. Έπεσε κάτω και χτύπησε στο αυτοκίνητο…Της ειπα κοριτσάκι μου σήκω. Την πήρα αγκαλιά, έτρεμα, έβαλα τα κλάματα. Είχε χάσει τις αισθήσεις της, μόνο ανέπνεε.

Στην συνέχεια ο κατηγορούμενος περιέγραψε την προσπάθεια του να μεταφέρει την άτυχη κοπέλα στο νοσοκομείο υποστηρίζοντας πως δεν είχε αντιληφθεί την σοβαρότητα των χτυπημάτων που έφερε καθώς το κορίτσι κατέληξε μετά από λίγες ημέρες.

«Πανικοβλήθηκα. Ήταν το μυαλό μου πάνω από το κεφάλι μου. Ζήτησα βοήθεια από τον φίλο μου για να μεταφέρουμε τη Φαίη στο νοσοκομείο. Είπα εκεί όταν με ρώτησαν οτι ειναι η κοπέλα μου και τσακωθήκαμε. Μου είπε ενας κυριος «ρε συ το έχεις χτυπήσει το κορίτσι» και εγώ έβαλα τα κλάματα» .

Η δίκη θα συνεχιστεί τη Δευτέρα με την αγόρευση της εισαγγελέως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τρεις σφαίρες στο κεφάλι ο Ασημακόπουλος Κωσταντίνος! Δολοφόνησαν απόψε στην Ηλιούπολη τον υπαρχηγό του "σκληρού της νύχτας" Γιώργου Μοσχούρη.

ΑΠΟ ΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΚΡΗ. «ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ». Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες; Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του